از ماشین آلات بلدوزر برای انجام فعالیت های سنگین راهسازی، ساخت‌وساز، عمرانی و غیره استفاده می شود. در موقعیت های مختلف ممکن است برخی از قطعات بلدوزر کاترپیلار دچار آسیب و نقص فنی شوند. بنابراین نیاز به تعمیر و تعویض لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار است که راننده باید مد نظر قرار دهد. طبقه‌بندی لوازم و قطعات بلدوزر کاترپیلار شامل قطعات داخلی موتور، سیستم هیدرولیکی، سیستم و قطعات الکترونیکی، چرخ، زنجیر، سیستم احتراق و غیره می شوند.

پیش از خرید لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار می بایست از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل نموده و می توانید از طریق پارت یدک راهسازی سفارش دهید.

شناسایی و خرید لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار اصل

استفاده مکرر از ماشین آلات بلدوزر می تواند موجب فرسایش بیشتر قطعات گردد. در این صورت، ممکن است نیاز به سرویس، تعمیر و خرید قطعات بلدوزر کاترپیلار مدل چرخ زنجیری و یا چرخ لاستیکی با ظرفیت های مختلف باشد. خرابی و تعویض لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

  • سایش طبیعی: استفاده مداوم و بی‌وقفه از بلدوزر باعث سایش اجزا مانند تیغه‌ها و زنجیرها می شود، که نیاز به تعویض آنها را ایجاد می کند.
  • بارگذاری سنگین: کار در شرایط سنگین یا بارگذاری بیش از حد می تواند فشار مضاعفی به اجزا وارد کرده و منجر به خرابی آنها شود.
  • شرایط جوی نامساعد: کار کردن در آب و هوای شدید (باران، برف یا دماهای بسیار پایین یا بالا) می تواند به رطوبت، یخ‌زدگی و آسیب به قطعات منجر شود.
  • نگهداری ناکافی: عدم رعایت برنامه های نگهداری منظم می تواند به خرابی زودرس اجزا شامل موتور، سیستم هیدرولیکی و ابزارهای کنترلی منجر شود.
  • نقص در طراحی یا تولید: در برخی موارد، نقص‌های فنی یا طراحی می تواند باعث شود برخی از اجزا زودتر از حد انتظار خراب شوند.

بروزترین قیمت قطعات بلدوزر کاترپیلار را می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی استعلام بگیرید. سپس با تضمین اصالت کالا می توانید کلیه قطعات بلدوزرهای کاترپیلار، کوماتسو و دیگر برندها را خریداری کنید.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()