دامپتراک کوماتسو یک نوع ماشین سنگین است که برای حمل و جابجایی مواد سنگین، متریال معدن، زباله ها و سایر مصالح استفاده می شود. معمولاً ماشین های دامپتراک دارای موتور قوی و سیستم هیدرولیک برای حرکت و بارگیری مواد در حجم بالا هستند. در نتیجه حفظ و نگهداری از قطعات و لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو برای راننده حائز اهمیت است. لذا در صورت لزوم به خرید قطعات دامپتراک کوماتسو می توانید با مجموعه پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید و سپس منطبق بر مدل ماشین دامپتراک، قطعات اصل را خریداری کنید.

خرید لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو پس از تطابق مشخصات فنی

زمانی که دامپتراک کوماتسو به عنوان مثال، بار مواد را بارگیری کرده و آماده جابجایی آنها است، اپراتور دامپتراک با استفاده از کنترل های دستی یا پدال های پایی، دامپتراک را به جلو یا عقب حرکت داده و مواد را به مقصد مورد نظر منتقل می کند. اهمیت فروش لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو در داخل کشور، این است که بتوان با جایگزین نمودن قطعات جدید بجای لوازم یدکی معیوب، مجدداً عملکرد اولیه ماشین را بازگرداند.

لازم به ذکر است که هیدرولیک های دامپتراک برای بالا و پایین آوردن جرثقیل بار و خروجی تخلیه مواد به کار برده می شوند. این سیستم هیدرولیک با استفاده از فشار فشار آب یا روغن، کنترل حرکت دامپتراک را فراهم می کند. ماشین دامپتراک نیز متشکل از انواع طبقه بندی قطعات ریز و درشت هستند که سیستم های اصلی آن را تشکیل می دهند. بنابراین ایجاد مشکل و نقص فنی برای ماشین دامپتراک نیاز به بررسی دقیق توسط یک مکانیک مجرب دارد. این چنین بتوانند با شناسایی انواع قطعات و لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو، موفق به استفاده مجدد از این ماشین سنگین شوند.

در نتیجه متناسب با مدل دامپتراک های کوماتسو، باید در تطبیق مشخصات فنی قطعات خریداری شده توجه و دقت نشان دهید چون بی توجهی نسبت به چنین موضوعی و بکارگیری لوازم یدکی فیک و بی کیفیت می تواند صدمات بیشتر به ماشین شما وارد کند. جهت استعلام انواع قطعات دامپتراک کوماتسو  می توانید با مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()