ریموت کنترل جرثقیل سیستمی برای کنترل از راه دور جرثقیل می‌ باشد. استفاده از ریموت جرثقیل این امکان را فراهم می‌ سازد که کاربران بتوانند جرثقیل را از راه دور و به صورت دقیق‌ تر کنترل نمایند. در مجموعهگروه تجهیزات افرا انواع ریموت کنترل جرثقیل به فروش می‌ رسد و شما می‌ توانید خرید ریموت جرثقیل را با بهترین کیفیت از طریق این مجموعه انجام دهید. سیستم ریموت کنترل جرثقیل شامل دستگاه کنترل از راه دور و سیستم ارتباطی به شکل بیسیم است. استفاده از ریموت جرثقیل در انواع جرثقیل‌ های سقفی بسیار پرکاربرد است. استفاده از ریموت جرثقیل به این صورت است که کاربر با فاصله از جرثقیل می‌ تواند کنترل آن را به خوبی انجام دهد و عملیات بارگیری به راحتی و بدون ایجاد آسیب به کاربران صورت گیرد.

خرید ریموت کنترل جرثقیل

ریموت کنترل جرثقیل در انواع مختلف به تولید می‌ رسد. استفاده از ریموت جرثقیل برای افرادی که در ارتفاعات بالا کار می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود. همچنین سیستم ریموت کنترل جرثقیل امکان کنترل دقیق‌ تر و ایمن‌ تر جرثقیل را فراهم می‌ کند. ریموت کنترل جرثقیل سقفی در انواع ریموت مادون قرمز، ریموت رادیویی، ریموت بلوتوث ، ریموت وایرلس و ریموت اینفرارد می‌ باشند. هر یک از این ریموت جرثقیل برای عملکرد های مختلف در جرثقیل‌ ها استفاده می‌ شود. خرید ریموت کنترل جرثقیل را از طریق مجموعه گروه تجهیزات افرا با قیمت مناسب انجام دهید این مجموعه سال‌ هاست در زمینه فروش ریموت جرثقیل فعالیت داشته و بهترین محصولات را عرضه می‌نماید.

ریموت کنترل جرثقیل وسیله‌ ای بسیار کاربردی است که امکان کنترل از راه دور جرثقیل را میسر می‌ سازد. در واقع ریموت کنترل بیسیم نوعی کنترل رادیویی می‌ باشد و انتقال فرمان به صورت بیسیم از کاربر به جرثقیل انجام می‌ گیرد. ریموت کنترل جرثقیل از نظر سرعت و عملکرد به دسته‌ بندی‌ های مختلف تقسیم می‌ شود. ریموت جرثقیل در دو نوع تک سرعت و دو سرعته می‌ باشد و انتخاب انواع مناسب ریموت کنترل جرثقیل متناسب با نوع جرثقیل انجام می‌ گیرد. این ریموت کنترل‌ ها از نظر تعداد کلید متفاوت هستند و می‌ توان انواع ۲ دکمه، ۴ دکمه،۶ دکمه ،۸ دکمه و ۱۲ دکمه یا جوی استیک را تهیه کرد. در زمان  خرید ریموت جرثقیل باید متناسب با نیاز هایی که دارید این دستگاه را تهیه نمایید. در مجموعه ی گروه تجهیزات افرا انواع ریموت جرثقیل در مدل های مختلف ارائه می شود.

فروش ریموت کنترل جرثقیل

برای خرید ریموت کنترل جرثقیل باید ابتدا مشخص کنید که ریموت کنترل تک سرعته می‌خواهید یا دو سرعته؟ در واقع ریموت کنترل‌ های تک سرعته دارای دور کند هستند اما ریموت کنترل‌ های دو سرعته هم دور کند دارند و هم دور تند. پس از انتخاب سرعت باید نسبت به تعیین جهت‌ ها و تعداد کلید های ریموت کنترل جرثقیل توجه داشته باشید. با توجه به تعداد موتور جرثقیل و حرکات آن می‌ توان نسبت به خرید ریموت جرثقیل اقدام نمود. انتخاب برند در خرید ریموت کنترل جرثقیل بسیار مهم است و توصیه می‌ شود که حتماً در خرید ریموت جرثقیل بهترین برند ها را انتخاب کنید. برای خرید ریموت جرثقیل از طریق مجموعه گروه تجهیزات افرا می‌ توانید نسبت به خرید انواع مناسب این ریموت کنترل‌ ها اقدام نمایید. فروش ریموت کنترل جرثقیل از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می‌ گیرد و با مراجعه به سایت این مجموعه و تماس با همکاران ما ، خریدتان را انجام دهید.

گروه تجهیزات افرا

آدرس: تهران - اشرفی اصفهانی شمال به جنوب - بعد از پل همت - خیابان 22 بهمن - خیابان نیک زارع - کوچه خانبابایی شرقی - پلاک 8 - واحد 38

تلفن ثابت: 02144894881

تلفن همراه: 09223825760

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 111
نمایش همه
علاقه مندی ها ()