شرکت کوماتسو به طور مداوم مدل‌ های متنوعی از ماشین آلات سنگین را تولید می کنند. این چنین متناسب با نیاز صنایع مختلف، شاهد فروش لوازم یدکی دامپتراک در سطح بازار هستیم. ماشین دامپتراک نوعی کامیون غول پیکر محسوب می گردد که از آن برای حمل و جابجایی بار زیاد در پروژه های استخراج از معادن، برج سازی، عمرانی، راهسازی، ساخت و ساز و ... استفاده می شود. بدیهی است که خرید لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو  جهت بهبود عملکرد ماشین توسط راننده ضرورت داشته باشد. دامپتراک ‌های کوماتسو به دلیل استفاده ‌های سنگین و مداوم، نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند.

انواع دسته بندی لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو

دامپتراک کوماتسو  HM300-5یکی از مدل های کوچک‌ محسوب می گردد که برای حمل بارهای متوسط در پروژه‌های ساخت و ساز و جابجایی خاک و سنگ استفاده می‌ شود. در نتیجه متناسب با نیاز، صنایع مختلف از مدل های متفاوت دامپتراک استفاده می کنند. بنابراین لیست فروش لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو توسط پارت یدک راهسازی شامل قطعات متنوعی می شود که عبارتند از:

  • سیستم معلق کابین: این سیستم برای کاهش لرزش و فشار ناشی از حرکت دامپتراک بر روی راننده تأثیرگذار است. بررسی عملکرد قطعات دامپتراک کوماتسو در این قسمت ضرورت دارد.
  • کابین: لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو در بخش کابین شامل صندلی راننده، دستگیره های کنترل، پنجره ها و سیستم های راحتی می شود.
  • سیستم تخلیه: یکی دیگر از انواع دسته بندی لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو محسوب می گردد که کمک می‌کند تا بار را با سرعت و به صورت مطمئن تخلیه کنند.
  • سیستم تعلیق: سیستم تعلیق در دامپتراک کوماتسو برای کاهش فشار و لرزش‌های ناشی از حمل بار استفاده می‌ شود.
  • سیستم ترمز: این سیستم ترمز برای کنترل و توقف دامپتراک در زمان نیاز طراحی شده است. در نتیجه جهت رانندگی ایمن، حفظ قطعات و لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو ضرورت دارد.

قطعات دامپتراک کوماتسو  متشکل از انواع قطعاتی است که هر کدام از آنها مسئولیت انجام کار خاصی را دارند. در نتیجه نگهداری از قطعات دامپتراک و به نوعی رسیدگی نسبت به تعمیر و تعویض لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو برای راننده حائز اهمیت است. عدم توجه به موضوعات مهم این چنینی، می تواند باعث توقف عملکرد ماشین گردد. قطعاً توقف پروژه می تواند خسارت مالی برای فرد به دنبال آورد. بدین ترتیب متناسب با نیاز دامپتراک، راننده تلاش می کند پس از بررسی و معاینه فنی ماشین نسبت به تعمیر قطعات و خرید لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو اصل از طریق پارت یدک راهسازی اقدام نمایند.

تأمین انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو

استفاده از لوازم یدکی اصلی کوماتسو می ‌تواند رضایت مشتری را افزایش دهد و به آن‌ ها اطمینان بدهد که دامپتراک ‌های آن‌ ها با بهترین لوازم یدکی تعمیر و نگهداری می‌ شود. ضمن آنکه می‌تواند عمر مفید دامپتراک را افزایش دهد و از احتمال خرابی ‌های ناگهانی جلوگیری کند. از دامپتراک در اجرای پروژه های مختلف راهسازی، ساختمان سازی، عمرانی، معادن و ... استفاده می شود. در نتیجه بررسی سالم بودن کلیه قطعات دامپتراک کوماتسو ضرورت دارد چون ماشین الات آسیب دیده می تواند منجربه کاهش زمان اجرای پروژه گردد.

در عین حال عدم توجه به مشخصات فنی و رفع عیوب ماشین آلات سنگین، می تواند صدمات جدی به دیگر قطعات و لوازم یدکی وارد کند. این چنین از ماشین دامپتراک می توان برای مدت زمان طولانی استفاده نمود و فرد با صرف حداقل هزینه می تواند نسبت به تعمیر و خرید قطعات اقدام کند. در صورت نیاز به استعلام قیمت لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید. توسط این مجموعه معتبر با اطمینان خاطر قادر به خرید انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو به صورت اورجینال خواهید بود. این چنین متناسب با نیاز بایستی نسبت به اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()