ریموت کنترل جرثقیل همانطور که از عنوانش مشخص است، دستگاهی برای کنترل جرثقیل محسوب می گردد. فروش ریموت کنترل جرثقیل در مدل و برندهای متفاوت صورت می گیرد و این چنین می توان بر اساس مدل دستگاه جرثقیل سقفی و غیره مناسب ترین ریموت کنترل را انتخاب نمود. دستگاه  ریموت کنترل جرثقیل  دارای یک برد الکترونیکی است که امکان کنترل یک وسیلۀ مشخص را به صورت بی سیم فراهم می آورد. با توجه به گستردگی کاربرد جرثقیل در محیط‌های مختلف، خرید ریموت کنترل جرثقیل ضرورت دارد و می تواند نقش مؤثر در امنیت جابجایی کالاها حین حرکت داشته باشد. گروه تجهیزات افرا در فهرست محصولات خود، انواع ریموت جرثقیل را با برند معتبر عرضه می کند.

انواع ریموت کنترل جرثقیل سقفی

همواره با بهره گیری از ابزارآلات مناسب، می توان زمان انجام کارها را تسریع بخشید. علاوه بر آنکه می توان در هزینه های حمل و نقل کاست. در ادامۀ متن برخی از انواع ریموت کنترل جرثقیل را معرفی می کنیم، تا متناسب با تجهیزاتی که در اختیار دارید، مناسب ترین دستگاه را خریداری نمائید. انواع ریموت کنترل جرثقیل سقفی عبارتند از :

  • ریموت کنترل مادون قرمز IR
  • ریموت کنترل رادیویی RF
  • ریموت کنترل بلوتوثی Bluetooth
  • ریموت کنترل وایرلس Wireless 
  • ریموت کنترل اینفرارد InfraRed

خوشبختانه پیشرفت فناوری، شرایطی را فراهم نموده است که امکان خرید انواع ریموت جرثقیل را با قابلیت های بیشتر و بهینه برای کاربران فراهم می آورد. جهت حفظ و نگهداری از دستگاه   ریموت جرثقیل بایستی توجه ویژه نسبت به وضعیت باطری و همچنین اتصالات آن داشته باشید. ضمن آنکه متناسب با محلی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بایستی نسبت به مقاومت ریموت جرثقیل در برابر رطوبت و آب اطمینان حاصل شود. در صورت نیاز به خرید ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا با کادر فروش گروه تجهیزات افرا تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را جهت تحویل سفارش انجام دهید.

هدف از طراحی و ساخت ریموت کنترل جرثقیل، این است که بتواند شرایط مناسبی را برای حمل و نقل و هدایت دستگاه‌های پرکاربردی همچون جرثقیل فراهم نمود. تا کنون کاربرد انواع جرثقیل را در صنایع مختلف همچون صنعت هوایی، کارخانجات تولید مواد شیمیایی، صنایع تولید فولاد، بنادر، صنعت خودروسازی، فروشگاه ها، ساختمان سازی و ... مشاهده نموده‌اید. در نتیجه به اهمیت کاربرد این نوع دستگاه پی برده اید. فروش ریموت کنترل جرثقیل در سطح بازار مشهود است چون کاربرد مؤثری در کسب و کارهای مختلف دارد چون نظارت راحت تری بر فرآیند حمل و نقل وسایل را برای راننده جرثقیل فراهم می آورد. جهت دریافت مشاورۀ تخصصی نسبت به تنوع ریموت جرثقیل و خرید آن می توانید با گروه تجهیزات افرا تماس بگیرید.

سیستم اصلی ریموت جرثقیل

دستگاه ریموت کنترل جرثقیل دارای دو واحد اصلی فرستنده و گیرنده می باشد. در نتیجه با استفاده چند دکمه و مدار الکتریکی، به سهولت می توان هدایت جرثقیل را در مدت زمان کوتاه از راه دور، با دقت زیاد انجام داد. با توجه به تنوع مدل ریموت جرثقیل، متناسب با نوع جرثقیل و کاربردی که دارد، می توانید مناسب ترین ریموت کنترل را خریداری نمائید. دستگاه ریموت جرثقیل از جمله تجهیزات اصلی است که صنعت گران متناسب با میزان سر و کار خود در مقولۀ جابجایی وسایل مختلف، بایستی نسبت به خرید آن اقدام نمایند چون باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان می شود.

صرف نظر از قیمت ریموت کنترل جرثقیل، کارایی دستگاه در انتخاب آن تأثیرگذار می باشد و به نوعی معرف عملکرد و کاربری آن خواهد بود. در حالت کلی، با استفاده از ریموت جرثقیل می توان ایمنی بارگیری و جابجایی وسایل را بیشتر نمود و کار کردن با این دستگاه برای افراد بسیار آسان است. جهت سفارش جدیدترین مدل های ریموت کنترل جرثقیل با برند ساگا می توانید با دفتر فروش گروه تجهیزات افرا تماس حاصل فرمائید.

گروه تجهیزات افرا

آدرس: تهران - اشرفی اصفهانی شمال به جنوب - بعد از پل همت - خیابان 22 بهمن - خیابان نیک زارع - کوچه خانبابایی شرقی - پلاک 8 - واحد 38

تلفن ثابت: 02144894881

تلفن همراه: 09223825760

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 358
نمایش همه
علاقه مندی ها ()