بلدوزر از جمله ماشین آلات سنگینی است که دارای کاربرد گسترده ای در عملیات راهسازی، ساختمان سازی، عمرانی و غیره می باشد. از اجزای اصلی ماشین بلدوزر می توان به قطعات چرخ زنجیری، تیغۀ فولادی، شیارزن، ریپر و ... اشاره نمود. فروش قطعات بلدوزر کوماتسو در لیست تجهیزات ماشین آلات راهسازی مشهود می باشد. از بلدوزر برای هموارسازی و شخم زنی زمین استفاده می کنند و به همین دلیل حین انجام فعالیت های سنگین ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند. در چنین وضعیتی، دارندگان چنین ماشین آلاتی، بایستی در اولین فرصت نسبت به تعویض برخی از قطعات بلدوزر کوماتسو اقدام نمایند. هم اکنون در لیست محصولات فروشگاه سرویس قطعه، می توانید اقدام به خرید انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو ژاپن نمائید.

فاکتورهای مهم در خرید بلدوزر کوماتسو

کمپانی کوماتسو در کشور ژاپن فعالیت خود را آغاز نموده است و با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته توانسته اند موفق به طراحی و تولید انواع ماشین سنگین منجمله مدل های مختلفی از بلدوزر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی با ظرفیت های متفاوت گردند. در نتیجه هنگام خرید قطعات بولدوزر کوماتسو بایستی مدل ماشین و مشخصات فنی قطعۀ آسیب دیده را مد نظر قرار دهید. طرح اولیه بلدوزر مشابه تراکتورهای شخم زنی در مزارع بود ولی با گذشت زمان شرکت های بزرگی همچون کاترپیلار و کوماتسو توانستند موفق به تولید مدل های متنوعی از ماشین بلدوزر گردند.

با توجه به کاربرد بلدوزر در اجرای عملیات سنگین، برخی از لوازم یدکی و قطعات بلدوزر کوماتسو دچار مشکل و نقص فنی می شوند. بنابراین در صورت وقوع چنین اتفاقاتی، قسمت های مختلف ماشین بایستی به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شوند. بدین ترتیب نسبت به جایگزین نمودن لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بایستی اقداماتی صورت بپذیرد. در صورت نیاز به استعلام قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو اصل می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

قطعات بلدوزر کوماتسو شامل اجزای متعددی است که قسمت های مختلف این ماشین سنگین را دربر می گیرند. بلدوزر یکی از مهمترین و پرکاربردترین ماشین های سنگینی است که در اجرای پروژه های عمرانی، راهسازی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. طراحی اولیۀ بلدوزر مشابه تراکتوری شخم زن بود که با گذشت زمان و بهره گیری از تخصص مهندسین خبره، توانستند موفق به ساخت بلدوزر در مدل های امروزی گردند. در حال حاضر، شرکت های متعددی از قابلیت های بلدوزر استفاده می نمایند. در همین راستا، شاهد فروش قطعات بلدوزر کوماتسو در لیست محصولات فروشگاه سرویس قطعه هستیم.

ویژگی های قطعات بلدوزر کوماتسو

متناسب با دسته بندی های مختلف این ماشین، هنگام خرید قطعات بلدوزر کوماتسو بایستی به نوع مدل و مشخصات فنی قطعۀ معیوب و فابریک بولدوزر توجه داشته باشید. بلدوزر کوماتسو از نظر میزان ظرفیت و ابعاد شامل دسته بندی متفاوت منجمله کوچک، متوسط و بزرگ می باشند. این در حالی است که از نظر سبک طراحی قسمت زیربندی، توانسته اند موفق به ساخت انواع بلدوزر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی گردند. در همین راستا، در لیست فروش لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، انواع قطعات بلدوزر کوماتسو با مشخصات فنی متفاوت عرضه می شوند. این چنین مالکین ماشین آلات بلدوزر می توانند در صورت آسیب دیدگی این ماشین سنگین، از طریق مراکز عرضۀ قطعات ماشین های راهسازی، اقدام به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال در ایران نمایند.

از مزیت بکارگیری بلدوزر چرخ زنجیری می توان به قابلیت حمل تیغه های بزرگ، اجرای عملیات در شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین استفاده از این ماشین بر روی سطوح ناهموار اشاره نمود. با توجه به گستردگی کاربرد چنین ماشین آلاتی، فروش قطعات بولدوزر کوماتسو بخش اعظمی از لیست لوازم یدکی ماشین آلات سنگین شرکت کوماتسو ژاپن را به خود اختصاص می دهد. بنابراین فروشگاه سرویس قطعه تلاش نموده در حوزۀ واردات و فروش قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و سایر ماشین آلات سنگین در ایران فعالیت داشته باشند.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 467
نمایش همه
علاقه مندی ها ()