بلدوزر به عنوان یکی از ماشین آلات سنگین به شمار می رود که در صنایع مختلف منجمله کشاورزی، ساختمان سازی، عمرانی، راهسازی و غیره می توانید ملاحظه نمائید. لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را می توانید از طریق مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه تأمین نمائید. از دسته بندی اصلی قطعات بلدوزر کوماتسو می توان به لوازم یدکی موتوری، هیدرولیک، زیربندی، برقی و فیلترآلات اشاره نمود. فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو شامل قطعات متعددی است چون هر کدام از آنها دارای ویژگی و عملکرد خاص هستند. آسیب دیدگی حتی کوچک ترین قطعات، می تواند باعث مشکلات فنی در عملکرد ماشین گردد. خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را می توانید از طریق پارت یدک راهسازی اقدام نمائید.

آشنایی با برخی از انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

طراحی بلدوزر به نحوی است که امکان شیارکشی زمین و همچنین خاکبرداری را فراهم می آورد. کیت شیر کنترل، واشر کامل شیر کنترل، شاطون، میلنگ موتور، هوزینگ، سیلندر، دنده گیربکس، شافت گیربکس، جک خالی کن، دهده دیشلی، چهار شاخه، کاسه نمد سر میلنگ، پروانه قطعات، یاتاقان، رینگ موتور، پمپ باد و ... برخی از انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو محسوب می گردند. عوامل متعددی وجود دارد که می توانند باعث آسیب دیدگی قطعات بلدوزر گردند. در این صورت مالکین چنین ماشین آلات سنگینی، می توانند نسبت به خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اقدام نمایند. متناسب با نوع قطعات، بایستی از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید. توسط شرکت کوماتسو، تولید بلدوزر در دسته بندی های متفاوت منجمله زنجیری و لاستیکی با ظرفیت های متفاوت صورت می پذیرد.

فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بر اساس مدل تولیدات انجام می پذیرد. در نتیجه هنگام خرید قطعات بلدوزر کوماتسو معمولی و یا زره پوش می توانید از طریق کادر فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر متناسب با نیاز بازار توانسته اند بهترین شرایط را برای خرید قطعات اصل فراهم سازند.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()