طراحی قطعات بلدوزر کوماتسو به نحوی است که از این ماشین سنگین برای امور هموارسازی جاده استفاده می شود. البته به دلیل ویژگی و مشخصه های فنی مشهودی که از آن برخوردار است، جهت شیب بندی زمین حین عملیات آسفالت کشی به کار برده می شود. در طراحی بلدوزر می توانید شاهد به کارگیری قطعات تیغه در ابعات متفاوت و ریپر باشید که امکان شیارزندی جاده را علاوه بر شیب سازی جاده فراهم می سازد. به دلیل کاربرد گسترده ای که بلدوزر دارد، فروش  قطعات بلدوزر کوماتسو  بخشی از بازار خرید و فروش لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی را به خود اختصاص می دهد. بدین ترتیب دارندگان چنین ماشین آلات سنگینی، می توانند بدون دغدغه نسبت به تعمیر به موقع و تعویض قطعات بلدوزر کوماتسو اقدام نمایند.

خرید قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال

فروشگاه سرویس قطعه دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین می باشند. این چنین توانسته اند موفق به تأمین انواع قطعات بلدوزر کوماتسو با تضمین کیفیت گردند. بلدوزر به صورت حرفه ای در اجرای پروژه های سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود و هر لحظه ممکن است برخی از لوازم یدکی بلدوزر دچار شکستگی و نقص فنی گردند. بنابراین پیش از به کارگیری ماشین، می بایست نسبت به سالم بودن قسمت های مختلف بلدوزر اطمینان حاصل نمائید.

هر چه زودتر  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو که دچار آسیب دیدگی شده اند را مرتفع نمائید. از مهمترین لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می توان به ریپر و تیغه اشاره نمود. در همین راستا، از قابلیت های بلدوزر برای تخریب و یا شیار زدن سنگ ها استفاده می شود و برخی از مواقع، برخورد ریپر با قطعات سنگی می تواند باعث ایجاد صدمات جزئی به قسمت های مختلف ماشین گردد. جهت جلوگیری از توقف کامل ماشین و استفادۀ مجدد از آن، می توانید استعلام قطعات بلدوزر کوماتسو را از طریق فروشگاه سرویس قطعه داشته باشید.

قطعات بلدوزر کوماتسو شامل دسته بندی های متفاوتی می باشد چون چنین ماشین آلات سنگینی از قسمت های مختلف تشکیل می شوند. در نتیجه کوچک ترین اختلال در عملکرد این ماشین، می تواند باعث کاهش بازدهی آن گردد. در پی این اتفاق، صنعت گران، متناسب با پروژه های عملیاتی که در حوزۀ عمران، ساختمان سازی، کشاورزی و ... انجام می دهند، می بایست نسبت به تعویض و خرید قطعات بلدوزر کوماتسو  که دچار آسیب دیدگی و نقص فنی شده اند، اقدام نمود. از ویژگی های بارز بلدوزر می توان به داشتن ریپر و تیغه اشاره نمود که متناسب با ظرفیت و ابعاد ماشین در نظر گرفته می شوند. جهت اطلاع از موجود بودن قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید با کارشناسان فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

استعلام قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو

از جمله انواع تیغه بلدوزر می توان به تیغه راست، تیغه مرکب و تیغه یونیورسال اشاره نمود که در اشکال متفاوت ساخته شده و در طراحی این ماشین سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به مطالب مذکور، از قابلیت های بلدوزر برای هموارسازی و شیب سازی سطوح مختلف استفاده می شود. در نتیجه صاف بودن تیغه و سالم بودن سایر قطعات و لوازم یدکی برای مالک ماشین حائز اهمیت است. بایستی هنگام خرید قطعات بلدوزر کوماتسو، نسبت به اصل بودن لوازم یدکی خریداری شده، اطمینان حاصل نمائید.

به دلیل تنوع بالای بلدوزر و همچنین قطعاتی که در طراحی و ساخت چنین ماشین آلاتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، در زمان خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، بایستی به طور دقیق مشخصات فنی قطعۀ آسیب دیده و مدل ماشین را در نظر بگیرید. نکات متعددی در انتخاب و  خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو وجود دارد که بایستی از سوی خریداران و مالکین چنین ماشین آلات سنگینی مورد توجه قرار گرفته شوند. قطعات موتور بلدوزر، لوازم یدکی هیدرولیکی بلدوزر، قطعات کابین راننده و ... برخی از دسته بندی های اصلی قطعات بلدوزر کوماتسو به شمار می روند که امکان استعلام قیمت آنها از طریق فروشگاه سرویس قطعه فراهم می باشد.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()