بیل مکانیکی یکی از مهمترین ماشین آلاتی است که کاربرد آن را می توانید در صنایع مختلف ملاحظه نمائید. شرکت کوماتسو در کشور ژاپن فعالیت خود را آغاز نموده است و با استفاده از فناوری پیشرفته توانسته اند موفق به طراحی و ساخت بیل مکانیکی با ظرفیت های متفاوت گردند. هم اکنون فروش   قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در سراسر جهان، توسط برخی از مراکز صورت می پذیرد. در واقع شاهد به کارگیری بیل مکانیکی کوماتسو در ظرفیت های متفاوت، در اقصی نقاط کشور هستیم. به طبع این اتفاق، مالکین چنین ماشین آلاتی نیاز به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو خواهند داشت. فروشگاه سرویس قطعه دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ واردات و توزیع قطعات ماشین آلات راهسازی می باشند که توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو گردند.

انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

گردان، چرخ، سر بیل، دکل و استیک، موتور دیزلی، پمپ هیدرولیکی و سلکتور برخی از مهمترین انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو محسوب می گردند که می توان به صورت اورجینال خریداری نمود. در میان لیست لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، کلیۀ اجزای تشکیل دهندۀ ساختمان بیل منجمله باکت، دکل، استیک و شاسی را می توان خریداری نمود. طراحی و ساخت بیل مکانیکی در دو تایپ مکانیکی و هیدرولیکی صورت می پذیرد، تا کارایی مفید در صنعت ساختمان سازی و اجرای پروژه های عمرانی داشته باشند.

عوامل متعددی وجود دارد که می توانند باعث آسیب دیدگی برخی از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو گردند. در این حالت، جهت بازگرداندن عملکرد بیل به حالت اولیه، می توان نسبت به تعویض به موقع قطعات اقدام نمود و از به کارگیری بیل مکانیکی با لوازم یدکی معیوب و آسیب دیده جلوگیری کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام لیست قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال می توانید با واحد فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

 

قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را می توانید در بازار خرید و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین تهیه نمائید. بیل مکانیکی یکی از مهمترین و پرکاربردترین ماشین آلات شرکت کوماتسو محسوب می گردد که توسط کمپانی مربوطه در دو ساختار اصلی مکانیکی و هیدرولیکی ساخته می شوند. در نتیجه مجریان و پیمانکاران متناسب با پروژه های عملیاتی که انجام می دهند، می توانند مناسب ترین مدل های بیل مکانیکی را تهیه نمایند. در همین راستا، دارندگان چنین ماشین آلاتی، در برخی از مواقع خواستار خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو هستند. فروشگاه سرویس قطعه به اقتضای فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند موفق به فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در دسته بندی بیل های مکانیکی و هیدرولیکی با ظرفیت های متفاوت گردند.

سفارش انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

حفاری زمین، گود برداری، خاکبرداری، برش قطعات فلزی، تخریب سازه های بتنی، چمن زنی، جا به جایی و ... برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند. در نتیجه به کارگیری چنین ماشین آلاتی، می توان در مدت زمان اندک، پروژه های بزرگی را انجام داد. هنگامی که بیل با مشکلات فنی و نقص فیزیکی رو به رو می شوند، تعمیر و یا تعویض قطعات بیل مکانیکی کوماتسو از سوی خریدار حائز اهمیت خواهد بود.

عملیات حفاری توسط افراد حرفه ای و همچنین ماشین آلات سنگین انجام می پذیرد. به همین دلیل سالم بودن قطعات، نقش بسزایی در عملکرد چنین پروژه های سنگینی خواهد داشت. بیل مکانیکی متشکل از قطعات متعددی می باشند که هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت خاص در طراحی و ساخت چنین ماشین آلاتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه جهت بازگرداندن عملکرد بیل به حالت اولیۀ خود، بایستی جهت خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به مراکز معتبر و شناخته شده در بازار مراجعه نمائید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق نسبت به قیمت روز انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو مدل های چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()