شرکت هیوندا، از جمله شرکت هایی است که در کشور کرۀ جنوبی راه اندازی شده است و توانسته اند در زمینۀ طراحی و ساخت ماشین آلات سنگینی همچون لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل و ... فعالیت داشته باشند، ضمن آنکه برخی از انواع  لوازم یدکی لودر هیوندا را به بازار جهانی عرضه می کنند. هم اکنون ماشین آلات مختلف این کمپانی معتبر در سطح جهانی منجمله ایران مورد استفاده قرار گرفته می شود. از آنجایی که برخی از قطعات ماشین آلات سنگین حین استفاده ممکن است دچار فرسایش شوند. در این صورت ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی لودر هیوندا داشته باشند و بدین ترتیب قطعات جدید را جایگزین لوازم یدکی معیوب و آسیب دیدۀ ماشین گردانند. مجموعۀ پارت یدک راهسازی در طول سال ها فعالیت مداوم توانسته اند موفق به تأمین و عرضۀ انواع لوازم یدکی لودر هیوندا در دسته بندی لودرهای چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و همچنین بکهو لودر گردند.

مرکز فروش لوازم یدکی لودر هیوندا اصل در بازار

لودرهای هیوندا در ظرفیت های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند و بدین ترتیب راننده بایستی متناسب با حجم باکت لودر، جهت امور خاکبرداری، بارگیری و حمل و نقل مواد استفاده نمایند. در صورت سهل انگاری نسبت به چنین موضوع مهمی، ممکن است حین استفاده، برخی از قطعات لودر دچار آسیب دیدگی و نقص فنی شوند. بدین ترتیب فروش لوازم یدکی لودر هیوندا مبتنی بر مدل هایی که توسط کمپانی تولید و توسط کمپانی های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، در سطح بازار صورت می پذیرد.

هم اکنون جهت خرید قطعات لودر هیوندا ، می توانید از طریق مراکز عرضۀ قطعات ماشین آلات راهسازی اقدام نمائید. چرا که لودر یکی از مهمترین و پرکاربردترین ماشین های سنگین در عملیات عمرانی محسوب می گردد. بدیهی است، برخی از مواقع، تعویض قطعات و لوازم یدکی لودر هیوندا از سوی تعمیرکاران ضرورت دارد که می توانند با اطمینان، از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی، آنها را تأمین نمایند.

    پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()