هنگام حرکت اتومبیل و یا موتور بر روی سطوح جاده های خاکی، ممکن است با کاهش بازدهی و سرعت آنها رو به رو شده اید. در این پست شما را با یک ماشین سنگین کاربردی و حساس در اجرای پروژه های راهسازی آشنا می سازیم و اینکه چرا تعویض به موقع لوازم یدکی غلطک کوماتسو حائز اهمیت اهمیت است؟، می پردازیم. غلطک یکی دیگر از ماشین آلات سنگینی است که توسط کمپانی کوماتسو ژاپن در طرح های متنوع ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. بنابراین بخشی از فروش قطعات ماشین آلات راهسازی به خرید لوازم یدکی غلطک کوماتسو اختصاص پیدا می کند. پارت یدک راهسازی نیز در این حوزه فعالیت دارند و توانسته اند نیاز مشتریان محترم را در زمینۀ خرید انواع لوازم یدکی غلطک کوماتسو اورجینال برآورده نمایند.

انواع دسته بندی لوازم یدکی غلطک کوماتسو

به طور کلی عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی و نقص فنی برخی از قسمت های اصلی و فرعی غلطک می شود. بنابراین پیش از استفادۀ غلطک، بایستی قسمت های معیوب مورد بررسی قرار گرفته شوند. سپس مبتنی بر مدل غلطک و مشخصات فنی قطعۀ معیوب نسبت به خرید قطعات غلطک کوماتسو از مراکز معتبر اقدام نمود. تأمین به موقع و جایگزینی قطعات سالم، می تواند همچنان طول عمر ماشین آلات سنگین را افزایش داد. همچنین از توقف پروژه هایی با هزینه های بالا جلوگیری کرد. از جمله دسته بندی های اصلی لوازم یدکی غلطک کوماتسو می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • لوازم یدکی غلطک های کفشک دار کوماتسو
  • لوازم یدکی غلطک فولادی صاف کوماتسو
  • لوازم یدکی غلطک ارتعاشی یا لرزنده کوماتسو
  • لوازم یدکی غلطک های پاچه بزی کوماتسو
  • لوازم یدکی غلطک های پنوماتیک یا چرخ لاستیکی کوماتسو

این در حالی است که مبتنی بر محل قرارگیری قطعات، شاهد فروش انواع قطعات غلطک کوماتسو از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی هستیم.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()