بلدوزر، یکی از پرکاربردترین ماشین آلات راهسازی محسوب می گردد که از نظر مکانیکی و شکل ظاهری مشابه ماشین های تراکتور و لودر می باشد. در این پست، شما را با انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو آشنا می سازیم، تا بیشتر با ساختار این ماشین سنگین آشنا شوید. نحوۀ عملکرد بلدوزر کوماتسو به صورت خزیدن است که توسط چرخ های زنجیری بر روی سطوح غیر هموار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته از بلدوزر کوماتسو چرخ لاستیکی در جاده های آسفالت، برای جا به جایی، خاکبرداری، شیارزنی و بارگیری استفاده می شود. دلایل متعددی وجود دارد که مالکین آن، خواستار خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو هستند. پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از تأمین کنندگان قطعات ماشین آلات راهسازی، توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو گردند.

سفارش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال

در طراحی بدنۀ بلدوزر کوماتسو از تیغه فولادی بزرگ استفاده می شود که بتوان با استفاده از آن، حجم قابل توجهی خاک، شن، ماسه و متریالی از این دسته را جا به جا نمود. بنابراین صاف بودن لبۀ تیغه بر روی کیفیت هموارسازی سطح تأثیرگذار خواهد بود. در همین راستا، هنگام رویت کوچک ترین اختلال در عملکرد این ماشین، بایستی قسمت های مختلف به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شود. در برخی از مواقع جایگزینی لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، ضرورت دارد و بدین ترتیب بایستی دارندگان این مدل ماشین، توجه و دقت کافی داشته باشند.

جهت دریافت لیست قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید با مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید. به دلیل تنوع قطعات و وارداتی بودن اکثر لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، در سطح بازار شاهد نوسان قیمت قطعات انواع بلدوزر کوماتسو می باشیم. هم اکنون با کیفیت بالا، از طریق این مجموعۀ معتبر می توانید اقدام به خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل نمائید.

  پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()