در اجرای پروژه های سنگین شاهد به کارگیری ماشین آلات راهسازی منجمله بیل مکانیکی، لودر، بلدوزر و ... می باشیم که هر کدام از آنها دارای طراحی خاصی می باشند. بدین وسیله چگونگی تأمین قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و سایر ماشین آلات سنگین برای مالکین حائز اهمیت می باشد. بیل مکانیکی تجهیز به امکانات پیشرفته ای است که امکان حفاری عمیق زمین را برای افراد فراهم می آورد. بدین ترتیب متناسب با فعالیتی که بیل مکانیکی دارد، ممکن است برخی از قطعات و لوازم یدکی بیل دچار آسیب دیدگی می شوند. بدین ترتیب با خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توانید، عیوب پیش آمده را مرتفع سازید. فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از مراکز فروشندۀ قطعات ماشین آلات سنگین، توانسته اند موفق به فروش انواع   قطعات بیل مکانیکی کوماتسو   با تضمین کیفیت گردند.

خرید قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو

بدیهی است، بیل مکانیکی از بخش های متعددی تشکیل می شود که عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی آنها می گردد. به عنوان مثال استفادۀ بیش از اندازه و فشار مضاعف بر روی قسمت های مختلف بیل، عدم چرخش صفحۀ گردان، از بین رفتن و شکستگی ناخن های باکت، عدم عملکرد صحیح بازوی بیل، ایجاد اختلال در عملکرد پدال های فرمان و ... تنها برخی از مواردی هستند که باعث کاهش عملکرد بیل مکانیکی می شوند. بدین ترتیب مالک، در اولین فرصت نسبت به تعمیر و یا تعویض  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  اقدام می نمایند.

اجزای اصلی بیل مکانیکی عبارتند از قطعات زیربندی، موتور، بازو و باکت می باشند که متشکل از قطعات ریز و درشتی همچون شاسی، یوک زنجیر، انواع پیچ و مهره زیربندی، غلطک، دنده اسپراکت، کنترل اصلی، موتور، مخزن سوخت، وزنه تعادل، شیره کنترل اصلی، بوم، ملحقات، سیلندرها، باکت، بازو و ... هستند. بدین ترتیب جهت تأمین انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توانید با کارشناسان فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()