لوازم یدکی بیل مکانیکی از قطعات کوچک و بزرگی تشکیل شده است که هر کدام از آنها در دسته بندی های متفاوت گنجانده می شوند. بیل مکانیکی شامل قسمت های مختلفی است که دارای قطعات مختلفی هستند که در راستای عملکرد خاصی در ساخت بیل مکانیکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی متناسب با مدل و برندهای مختلف صورت می پذیرد. در مواقعی که بیل مکانیکی دچار نقص فنی می شود، تهیۀ قطعات و جایگزین کردن آنها بجای لوازم یدکی معیوب صورت می پذیرد.

پارت یدک راهسازی به عنوان یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات و قطعات ماشین آلات راهسازی از جمله قطعات بیل مکانیکی، گریدر، جرثقیل، لودر، مینی لودر، لیفتراک و ... در تهران همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند انواع لوازم یدکی ماشین های خارجی را به صورت اورجینال تهیه نموده و در دسترس مشتریان قرار دهند.

جهت خرید قطعات بیل مکانیکی ، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم لازم است چون استفاده از قطعات تقلبی می تواند صدمات جدی به قسمت های دیگر  بیل وارد کند و حجم آسیب دیدگی بیل مکانیکی بیشتر می شود. تنوع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی در سطح بازار است، از این رو توصیه می کنیم با بررسی تمام جوانب کار، بتوانید قطعات اورجینال تهیه نمائید.

هر قسمت از ماشین بیل متشکل از قطعات مختلفی است که می توان به دسته بندی لوازم یدکی قسمت گردن بیل مکانیکی، لوازم یدکی چرخ بیل مکانیکی، قطعات سر بیل، قطعات دکل و استیک بیل مکانیکی، لوازم یدکی موتور دیزلی بیل مکانیکی، قطعات پمپ هیدرولیکی بیل و ... اشاره نمود. بلبرینگ، گریس، یاتاقان، پمپ مادر، سر سیلندر، بوش، کاسه نمد، پیچ و مهره، سلکتور، ریپر، چنگک و ... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی محسوب می شوند که می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی تهیه نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()