قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در دسته بندی های مختلف درون سیستم کلی این ماشین قرار گرفته می شوند. بیل مکانیکی از مهمترین ماشین آلاتی است که نقش بسزایی بر روی عملیات و پروژه های حفاری و کانال کشی دارد. بیل مکانیکی به دلیل داشتن بازوی مفصلی به راحتی قادر به اجرای عملیات حفاری عمیق می باشد. حین انجام خاکبرداری ممکن است برخی از لوازم یدکی بیل دچار آسیب دیدگی شوند که نیازمند به تعویض خواهد داشت. در این صورت جهت خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات و لوازم ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید.

چندین سال از فعالیت فروشگاه سرویس قطعه می گذرد. این مجموعه تلاش نموده با بهره مندی از کادر فروش مجرب و همچنین تأمین قطعات اورجینال، همواره جلب رضایت مشتریان را به عنوان سر لوحۀ فعالیت مجموعۀ خود قرار دهند. این مجموعه در لیست محصولاتی که عرضه می کنند، قادر به فروش انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو با مدل های مختلف می باشند.

خرید قطعات بیل مکانیکی چرخ لاستیکی کوماتسو

 کوماتسو از جمله شرکت های بزرگ در زمینۀ طراحی و ساخت ماشین آلات راهسازی می باشد. این مجموعه با خلاقیت، نوآوری و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانستند موفق به ساخت انواع بیل مکانیکی چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی با ظرفیت های مختلف شوند. بدین وسیله متناسب با شرایط جوی منطقه بتوانند مناسب ترین مدل بیل مکانیکی را استفاده نمایند. فروش قطعات بیل مکانیکی چرخ لاستیکی کوماتسو به صورت جداگانه در کنار قطعات بیل مکانیکی چرخ زنجیری کوماتسو توسط فروشگاه های عرضۀ لوازم ماشین های سنگین صورت می گیرد.

قیمت  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  به مدل بیل، نوع قطعات و قیمت آنلاین ارز وابسته می باشد. هنگام بروز اختلال در عملکرد هر یک از قسمت های بیل، توصیه می کنیم، یک مکانیک حرفه ای اجزای مختلف ماشین را مورد بررسی دقیق قرار دهد. سپس در صورت نیاز بتوانند به موقع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را از طریق فروشگاه سرویس قطعه با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمایند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()