قطعات لودر کوماتسو از مواد اولیۀ درجه یک و کیفیت بالا ساخته شده اند. کمپانی کوماتسو یکی از برترین برندهای جهانی طراحی و تولید ماشین آلات سنگین در سطح جهان می باشد که در کشور ژاپن راه اندازی شده است.  قطعات لودر کوماتسو بخش اصلی ماشین را تشکیل می دهد و به همین دلیل حین انجام کارهای سنگین، ممکن است برخی از لوازم یدکی لودر کوماتسو دچار شکستگی شده و باعث کاهش کارکرد ماشین می شود.

اگر قصد خرید قطعات لودر کوماتسو را با مدل های مختلف دارید، می توانید به صورت تلفنی از طریق فروشگاه هیدروسنتر، از موجود بودن لوازم یدکی اطمینان حاصل نمائید.

فروش انواع قطعات لودر کوماتسو و قیمت آنها

فاکتورهای متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو وجود دارد و افرادی که مالکیت چنین ماشین آلات سنگینی را دارند، باید نسبت به این نکات، آگاهی کامل داشته باشند تا بدین وسیله بتوانند قطعات لودر اورجینال کوماتسو را با قیمت مناسب خریداری کنند.

به طور کلی شرکت کوماتسو توانسته موفق به ساخت انواع لودر چرخ لاستیکی، لودر چرخ زنجیری، لودر چرخ آهنی، مینی لودر و لودر بابکت گردند. بدیهی است برخی از قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو متفاوت از لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی کوماتسو می باشد. البته هر کدام از ماشین آلات لودر با مدل های متفاوت، مجهز به قطعات اختصاصی هستند که زمان خرید لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو باید در نظر گرفت.

قطعاً قیمت خرید قطعات لودر کوماتسو نیز به جنس آنها و مدل ماشین بستگی دارد. در عین حال، قیمت روز ارز نیز به طور مستقیم بر روی قیمت لوازم یدکی ماشین آلات سنگین وارداتی تأثیرگذار می باشد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوۀ سفارش اینترنتی قطعات لودر، می توانید با واحد فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()