قطعات لیفتراک سهند را می توانید به واسطۀ مراکز توزیع تجهیزات ماشین آلات راهسازی مشاهده نمائید. لیفتراک یکی از ماشین آلات کاربردی است که از آن جهت امور حمل بار در محیط های انبار کارخانجات، فروشگاه ها، مراکز ترانزیت و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تولید لیفتراک در اوایل قرن بیستم میلادی توسط برخی از کمپانی های معتبر صورت گرفته است. البته کمپانی سهند نیز در داخل کشور توانسته موفقیت های روز افزونی بدست آورد و بتوانند موفق به ساخت لیفتراک سهند با ظرفیت های مختلف شوند. فروش  قطعات لیفتراک سهند توسط برخی از مراکز و فروشگاه ها، باعث می گردد تا افرادی که دارای ماشین آلات لیفتراک سهند هستند، لوازم یدکی مورد نظر خود را تهیه نمایند.  

فروشگاه هیدروسنتر یکی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین و باربری در سطح کشور می باشد. عرضۀ انواع قطعات لیفتراک سهند توسط این مجموعه نیز صورت می پذیرد.

خرید قطعات لیفتراک سهند با قیمت ارزان

چند سال اخیر استفاده از ماشین لیفتراک در امور حمل بار، صرفه جویی مالی و زمانی را برای کمپانی ها به ارمغان داشته است. از این رو آسیب دیدگی قطعات و توقف لیفتراک می تواند کمپانی ها را متحمل خسارت کند. بدین ترتیب مرتفع نمودن ایرادات فنی و خرید قطعات لیفتراک سهند متناسب با برند ماشین ضرورت دارد. هنگام تأمین لوازم یدکی لیفتراک مدل و برند لیفتراک باید در نظر گرفته شود.

لیفتراک سهند در مدل های مختلف محصولات خود را تولید و روانۀ بازار نموده است. لیفتراک بالابر، لیفتراک صنعتی و لیفتراک مخصوص انبار سه دسته بندی اصلی ماشین آلات لیفتراک موجود در بازار محسوب می شوند. البته از نظر نحوۀ عملکرد در مدل های لیفتراک بالابر، لیفتراک چرخشی و لیفتراک ایستاده ساخته می شوند.

هنگام  خرید لوازم یدکی لیفتراک تویوتا و سهند با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه هیدروسنتر مراجعه نموده و به واسطۀ این مجموعه لوازم یدکی مورد نیاز خود را تأمین نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 589
نمایش همه
علاقه مندی ها ()