لوازم یدکی لیفتراک شامل قطعات مختلف می باشد. بدون شک تا کنون کاربرد گستردۀ ماشین لیفتراک را هنگام جابجایی کالاها به داخل خودروهای باری چون کامیون، تریلر و غیره مشاهده کرده باشید. در حال حاضر کمپانی های متعددی در حوزۀ ساخت ماشین لیفتراک فعالیت دارند و توانسته اند متناسب با تکنولوژی روز دنیا، انواع لیفتراک تولید نموده و در اختیار صنایع مختلف قرار دهند. لیفتراک های کوماتسو، کاترپیلار، ولوو، هیوندا، سهند، سپاهان و ... برخی از برندهای معتبر لیفتراک محسوب می شوند. فروش لوازم یدکی لیفتراک بر اساس مدل های لیفتراکی که در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، صورت می گیرد.

جهت خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک اصل می توانید از طریق شرکت پارت یدک راهسازی اقدام نمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته موفق به تأمین انواع قطعات لیفتراک متناسب با برند و مدل های معتبر داخلی و خارجی شوند.

فروشگاه تخصصی عرضۀ لوازم یدکی لیفتراک

لیفتراک همچون دیگر ماشین آلات متشکل از  قطعات لیفتراک در دسته بندی های مختلف می باشند. این امر طبیعی است که فروش لوازم یدکی لیفتراک توسط برخی از مراکز معتبر پخش تجهیزات ماشین آلات صنعتی صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله به معرفی انواع لوازم یدکی لیفتراک بپردازیم که عبارتند از قطعات بدنه بیرونی لیفتراک، قطعات داخلی کابین راننده، قطعات موتوری لیفتراک و ... می باشند.

دکل، شاخک، کرییج، ساید شیفت، زنجیر بالابری، حفاظ و لاستیک تنها برخی از قطعات بدنه لیفتراک به شمار می روند. البته فرمان لیفتراک، صندلی، لیور، پدال ها و سوییچ، نمایشگر، درپوش موتور، مخزن سوخت، وزنه تعادل در قسمت عقب لیفتراک از دیگر لوازم یدکی لیفتراک محسوب می شوند. رینگ، پیستون، میل سوپاپ، واشر سر سیلندر و ... از دیگر قطعات و لوازم یدکی لیفتراک به شمار می روند.

شرکت پارت یدک راهسازی با تعیین اهداف مجموعۀ خود، قادر به پیگیری مستمر و همچنین تأمین نیاز مشتریان در خصوص سفارشات خرید لوازم یدکی لیفتراک در برندهای مختلف می باشند.

پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()