قطعات لیفتراک کوماتسو عبارتند از دکل، شاخک، پاشنه شاخک، درپوش موتور، وزنه تعادل، کابین، حفاظ بالاسری و ... می باشند. لیفتراک یکی از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که جهت حمل و نقل کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. طراحی شاخک برای لیفتراک موجب می شود تا مجموعه های مختلف بتوانند از این نوع ماشین برای سرعت بخشیدن به عملیات حمل وسایل به داخل ماشین بار استفاده نمایند. امری طبیعی است که کمپانی های سازندۀ ماشین آلات سنگین چون کوماتسو همواره در تلاش هستند متناسب با نیاز صنعت گران، دستگاه و ماشین آلات مختلف طراحی نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. متناسب با مدل های مختلف لیفتراک که در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته می شوند، فروش قطعات لیفتراک کوماتسو را در سطح بازار شاهد می باشیم.

فروشگاه سرویس قطعه به صورت حرفه ای در عرصۀ پخش لوازم ماشین آلات سنگین فعالیت می کند. نوع قطعاتی که توسط این مجموعه عرضه می شوند، شامل انواع قطعات ریز و درشت می باشد. البته متناسب با مدل های مختلف ماشین چون لودر، گریدر، لیفتراک، غلطک و ... به واسطۀ مجموعۀ سرویس قطعه می توان انواع قطعات لیفتراک کوماتسو اصل را با قیمت مناسب تهیه نمود.

سفارش اینترنتی قطعات لیفتراک کوماتسو

امروزه مجموعه های متعددی تلاش می کنند جهت سرعت بخشیدن به پروسۀ حمل و نقل از ماشین لیفتراک برقی، لیفتراک دو گانه سوز و یا لیفتراک بنزینی استفاده نمایند. البته هر کدام از این مدل ها در ابعاد مختلف طراحی شده اند و به اقتضای نیاز ظرفیت خاص در بلند کردن قطعات خواهند داشت. لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو بر اساس طراحی مجهز به ساختار خاص چون قطعات بدنۀ بیرونی، کابین لیفتراک، قطعات داخل کابین، قطعات داخلی، قطعات موتور لیفتراک، قطعات گیربکس لیفتراک، شیر هیدرولیک، لاستیک و ... می باشند. 

با مشاهده کوچکترین اختلال در عملکرد این نوع ماشین می توانید به واسطۀ فروشگاه سرویس قطعه، قطعات انواع لیفتراک کوماتسو را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()