قطعات لیفتراک کوماتسو بر اساس مدل ماشین، توسط فروشندگان عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین به بازار عرضه می شود. لیفتراک برقی، لیفتراک دو گانه سوز و ... برخی از مدل های رایج این نوع ماشین محسوب می شوند و شامل یک سری قطعات اختصاصی می باشند. اتاقک راننده، سیلندر بالابری، دکل، شاخک، نگه دارنده بار، چرخ های جلو و عقب، وزنه تعادل، گارد بالاسر و ... برخی از انواع قطعات لیفتراک کوماتسو و برندهای دیگر می باشند. لیفتراک جهت حمل و جابجایی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و عدم استفاده صحیح از آن می تواند موجب نقص فنی و یا آسیب دیدگی قطعات بدنۀ لیفترک گردد.

برای اطلاع از موجود بودن و قیمت قطعات لیفتراک کوماتسو می توانید با کارشناسان فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید. این مجموعه مفتخر است که در حوزۀ فروش تجهیزات ماشین آلات راهسازی فعالیت خود را ادامه می دهد و هم اکنون قادر به تأمین لوازم یدکی انواع لیفتراک کوماتسو، کاترپیلار و دیگر برندهای مطرح می باشند.

فروش قطعات لیفتراک کوماتسو اصل

فروش لیفتراک کوماتسو اصل بر اساس مدل ماشین انجام می گیرد. معمولاً دکل های لیتراک می تواند تک جک و یا دو جک باشند. ساید شیفت، گارد دکل، کیت جک بالابر، سنسور دکل، بلبرینگ دکل، زنجیره دکل و ... برخی از انواع لوازم یدکی دکل لیفتراک به شمار می روند، که ممکن است حین استفاده لیفتراک دچار آسیب دیدگی قرار گیرند.

در این صورت نیاز به بررسی دقیق قسمت های آسیب دیدۀ لیفتراک است، تا در صورت لزوم اقدامات لازم جهت تعمیر و یا خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند و کوماتسو اورجینال انجام گیرد. چشم پوشی و سهل انگاری نسبت به تعمیر و مرتفع نمودن ایرادات ماشین، می تواند خسارت بیشتری به لیفتراک وارد کند.

پیش از مراجعۀ حضوری به بازار، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی موجود بودن قطعات انواع لیفتراک کوماتسو را به واسطۀ فروشگاه سرویس قطعه استعلام کنید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 721
نمایش همه
علاقه مندی ها ()