لیفتراک یکی از ماشین آلاتی است که در انبارداری و کارگاه ها از آن استفاده می‌شود در واقع از این ماشین به‌منظور جابه‌جایی کالا و اجسام استفاده می‌شود. لیفتراک ها طوری طراحی شده اند که می توانند بار های زیادی را جابجا کنند و در انبارداری نقش مهمی دارند حتماً تا به حال برای شما هم پیش آمده که به کارگاه‌ها و انبارها مراجعه کرده باشید و این ماشین را از نزدیک دیده باشید در واقع لیفتراک ها دارای محلی برای نگهداری بار و شاخک هایی هستند که می‌توانند به وسیله قطعات خود بار را از ارتفاع های مختلف بارگیری نمایند و به مکان مورد نظر انتقال دهند .

لیفتراک ها با توجه به مدلی که دارند و قطعات استفاده شده در آن ، دارای میزان بارگیری های متفاوتی می باشند که از طرف شرکت سازنده برای آنها در نظر گرفته شده است بنابراین اگر قصد خرید قطعات لیفتراک کوماتسو را دارید حتماً متناسب با کاربرد آن این ماشین را تهیه کنید .

 قطعات لیفتراک به دلیل اینکه این ماشین به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد هر چند وقت یکبار دچار آسیب شده و نیاز به قطعات جدید پیدا خواهد کرد بنابراین خرید لوازم یدکی لیفتراک یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان این ماشین میباشد.

خرید اینترنتی قطعات لیفتراک

قطعات لیفتراک شامل انواع قطعات موتوری ،سیستم‌ترمز ،بدنه ،شاخک ها ، نگهدارنده بار ، چرخ ها و غیره می باشد.در دوره‌های کاری لیفتراک با خرابی قطعه مواجه می‌شود و یا قطعات آن آسیب می‌بینند که نیاز به تعمیرات و تعویض قطعه پیدا می‌کند بنابراین شما اگر با لیفتراک کار می کنید باید هر چند وقت یکبار قطعات جدیدی را برای آن تهیه کنید و برای این کار یافتن فروشگاه مطمئن بسیار مهم است پس ما به شما فروشگاهی هیدرو سنتر را معرفی می‌کنیم ، این فروشگاه انواع قطعات لیفتراک را در برندهای مختلف و معتبر جهانی به شما عرضه می کند و به دلیل اینکه فروشگاه هیدرو سنتر خود تامین کننده است، قیمت‌های بسیار ارزانی را برای قطعات لیفتراک در در نظر گرفته است پس شما می توانید با مراجعه به سایت انواع قطعات ماشین آلات راهسازی از جمله لوازم یدکی لیفتراک را به راحتی تهیه کنید. باید به شما بگوییم که در هر جایی کشور که هستید میتوانید از سایت خرید خود را انجام دهید و بدون نگرانی آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.کوماتسو نامی آشنا برای مصرف‌کنندگان لیفتراک می باشد یکی از بهترین برندهای معتبر دنیا کوماتسو است . کمپانی کوماتسو سالانه تعداد بسیار زیادی از قطعات لیفتراک و دیگر ماشین آلات صنعتی را به تولید میرساند و کیفیت قطعات این کمپانی خوشنام ،مورد توجه مصرف کنندگان بوده امروزه بازار خرید و فروش لوازم یدکی کوماتسو بسیار پر رونق بوده به خصوص قطعات لیفتراک کوماتسو بخش بزرگی را از بازار به خود اختصاص داده‌اند . لیفتراک ها در طول استفاده پس از مدتی عملکرد خود را از دست می دهند و نیاز به قطعات جدید و سرویس دارند .

با مراجعه به فروشگاه هیدروسنتر می توانید خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو را انجام دهید در واقع خریداری قطعات لیفتراک کوماتسو نیاز به آگاهی درباره ماشین‌آلات خود و همچنین نوع و مدل آن است زیرا لیفتراک ها دارای مدل های مختلفی هستند که هر یک شامل قطعات مخصوصی می باشد پس برای خرید حتماً باید مدل ماشین و نوع برند آن مورد توجه قرار گیرد و سپس خرید خود را از فروشگاه‌های مطمئن انجام دهید . خرید اینترنتی یکی از راه‌های خرید قطعات لیفتراک کوماتسو است در واقع شما هم میتوانید به صورت حضوری و هم اینترنتی خرید خود را انجام دهیدفروشگاه هیدرو سنتر نمایندگی قطعات لیفتراک کوماتسو را دارد و می تواند بهترین قطعات را در نمونه اصلی به شما عرضه کند.

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()