لوازم یدکی غلطک هپکو را می توان در مدل های مختلف جستجو کرد و خریداری نمود. هپکو یکی از شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین در ایران است، که توانسته موفق به ساخت انواع ماشین آلات کشاورزی و همچنین در حوزۀ راهسازی شود. این مجموعه همچنین توانسته موفق به تولید انواع ماشین غلطک شود. انواع لوازم یدکی غلطک هپکو را می توانید با قیمت مناسب در داخل کشور تأمین نمائید. در صورت لزوم بتوانید قطعات آسیب دیدۀ ماشین غلطک مورد نظر خود را تعویض نمائید. ماشین غلطک به دلیل طراحی خاصی که از نظر ظاهری دارد، برای مصارف متراکم سازی سطوح جادۀ خاکی و همچنین آسفالت مورد استفاده قرار گرفته می شود.

فروشگاه هیدروسنتر با توجه به کاربرد ماشین آلات راهسازی هپکو در سطح کشور، قادر به تأمین و فروش لوازم یدکی غلطک هپکو ساخت ایران می باشد. جهت اطلاع از موجودیت قطعات مورد نظر خود می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

عرضۀ قطعات انواع غلطک هپکو

بر اساس انواع غلطکی که توسط شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین طراحی و ساخته شده اند. شاهد فروش انواع لوازم یدکی غلطک پاچه بزی هپکو، قطعات غلطک شبکه ای، لوازم یدکی غلتک های ارتعاشی، لوازم یدکی غلطک پنوماتیک و غیره با برند هپکو در سطح کشور می باشیم. به طور معمول وزن غلطک میان 50 کیلوگرم الی 60 تن برای مدل های سنگین می باشد و استفاده از قطعات خاص، توانسته اند امکان متراکم سازی خاک را ایجاد کنند.

فروشگاه هیدروسنتر یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و فروش لوازم یدکی غلطک های هپکو و دیگر ماشین آلات سنگین این برند معتبر و جهانی می باشد.

همانطور که می دانید متراکم سازی لایۀ رویی سطح جاده که متشکل از خاک و آسفالت است، مهمترین مسئله در حوزۀ اجرای پروژه های راهسازی است. به همین دلیل شاهد کاربرد ماشین آلات غلطک در چنین پروژه هایی می باشیم.

به طور کلی انجام تراکم خاک به واسطۀ ماشین غلطک لازم و ضروری است چون این انسجام، باعث دوام و عدم ترک خوردگی سطح خاک و آسفالت می شود. لذا هر کدام از قطعات و لوازم یدکی غلطک هپکو به صورت اصولی انتخاب شده و در داخل ماشین قرار داده اند.

خرید لوازم یدکی غلطک هپکو با قیمت ارزان

با توجه به ضرورت کاربرد ماشین غلطک در اجرای پروژه های راهسازی، نیاز به ساخت و فروش انواع قطعات غلطک های برند هپکو در سرتاسر کشور می باشیم. در این صورت افراد حقیقی و شرکت هایی که مالک ماشین آلات راهسازی غلطک هستند، می توانند به سهولت خرید لوازم یدکی غلطک هپکو را در مدل های مختلف داشته باشند.

اگر قصد استعلام قطعات و قیمت لوازم یدکی انواع غلطک هپکو را دارید، می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی با کارشناسان فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()