لودر یکی از ماشین های اصلی در اجرای پروژه های عمرانی محسوب می گردد که توانسته اند در ظرفیت های متفاوت از مزایای لودر بهره گیرند. بدیهی است، قطعات لودر کوماتسو مبتنی بر ظرفیتی که دارند، مورد استفاده قرار گرفته شده اند. بنابراین مینی لودر برای به کارگیری در پروژه های سنگین کارایی مفید نخواهد داشت و ممکن است اپراتور دستگاه با وارد نمودن فشار مضاعف با ماشین، شرایط را برای خرابی و آسیب دیدگی برخی از  قطعات لودر کوماتسو  فراهم آورد. اهمیت دادن به موضوعات مهم و اساسی، این چنینی به کارفرمایان کمک می کند که بتوانند اجرای پروژه را با حداقل خسارت انجام دهند. در صورت لزوم به خرید قطعات لودر کوماتسو می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید. فروشگاه سرویس قطعه چند سال متوالی است که در عرصۀ واردات و فروش قطعات ماشین آلات سنگین توانسته اند موفق به فروش لوازم یدکی لودرهای کوماتسو، هیوندا، ولوو و ... گردند.

خرید قطعات لودر کوماتسو در دسته بندی متفاوت

در نتیجه بدون دغدغه می توانید، انواع   لوازم یدکی لودر کوماتسو اصل را با قیمت مناسب خریداری نمائید. به طور کلی از لودر برای امور خاکبرداری، بارگیری، حفاری و غیره استفاده می شود. در نتیجه حین استفاده از لودر در پروژه های عمرانی مختلف، ممکن است برخی از قطعات دچار فرسودگی گردند. بدین ترتیب مالک ماشین مستلزم بررسی قسمت های مختلف و معیوب لودر می باشد. در اولین فرصت نسبت به تعمیر و تعویض لوازم یدکی و قطعات لودر کوماتسو اقدام مؤثر صورت بپذیرد.

تعدد مدل های لودر کوماتسو که در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است. این مسئله باعث گردیده تا مراکز عرضۀ قطعات لودر کوماتسو، مبتنی بر رایج ترین مدل های این ماشین، محصولات خود را تأمین نمایند. لودر چرخ زنجیری، لودر چرخ لاستیک و بکهو لودر از جمله انواع لودر کوماتسو به شمار می روند که می توانید انواع قطعات اورجینال آنها را از طریق فروشگاه سرویس قطعه خریداری نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()