یکی از کاربردی ترین ماشین آلات سنگین، غلطک است که نقش بسزایی در پروسۀ پروژه های عمرانی و راهسازی دارد. مدل های متعددی از غلطک کوماتسو در ایران مورد استفاده قرار گرفته می شود و این مسئله باعث گردیده تا مراکز عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین منجمله پارت یدک راهسازی، اقدام به فروش لوازم یدکی غلطک کوماتسو نمایند. بدین ترتیب در صورت مواجه با مشکلات فنی برای غلطک، بایستی هر چه زودتر نسبت به تعمیر آن اقدام نمائید. غلطک به عنوان یکی از بهترین دستگاه هایی است که جهت صاف کردن خاک مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدیهی است، سالم بودن قطعات و لوازم یدکی غلطک کوماتسو در سرعت عملکرد ماشین تأثیرگذار می باشد.

خرید لوازم یدکی انواع غلطک کوماتسو

غلطک از جمله بهترین دستگاه هایی است که برای صاف کردن خاک از آن استفاده می شود و در صاف کردن و ایمن سازی سطوح خاکی از آن بهره می گیرند. از جمله انواع دسته بندی لوازم یدکی غلطک کوماتسو راهسازی می توان به قطعات غلطک پاچه بزی، غلطک دستی، غلطک چرخ زنجیری و غلطک ارتعاشی، غلطک شبکه ای و غلطک چرخ دار صاف اشاره نمود. هر کدام از آنها را می توان در پروژه های متفاوت استفاده نمود.

با توجه به طراحی خاصی که غلطک دارد، ایجاد کوچک ترین اختلال در قسمت های مختلف ماشین، می تواند صدمات جدی به ماشین وارد کند. بنابراین توصیه بر این داریم، در اولین فرصت نسبت به تعویض قطعات غلطک کوماتسو اقدام نمائید و با بازگرداندن عملکرد غلطک به حالت اولیۀ خود، نیاز نیست دغدغه در خصوص توقف پروژۀ خود داشته باشید. برخی از دسته بندی های اصلی قطعات غلطک عبارتند از لوازم یدکی موتور، قطعات هیدرولیکی، لوازم سیستم احتراق و سوخت و ... اشاره نمود. جهت استعلام قیمت لوازم یدکی غلطک کوماتسو می توانید با مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 391
نمایش همه
علاقه مندی ها ()