دامپتراک در دسته بندی ماشین آلات سنگین طراحی شده است که نوعی کامیون غول پیکر به شمار می رود. عمدتاً از این نوع ماشین برای استفاده در جاده های خارج از شهر مشاهده می شود. بیشترین کاربرد ماشین دامپتراک را می توانید در معادن ملاحظه نمائید چون دارای قابلیت حمل حجم قابل توجهی خاک، نخاله و متریال معدن را دارد.

قطعاً لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو به نحوی طراحی شده اند که تحمل چنین فعالیت های قدرتی را دارند. این چنین، هنگامی که ماشین دامپتراک با مشکل فنی رو به رو گردد، در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو می توانید از طریق پارت یدک راهسازی اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ واردات و فروش لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی می باشند.

خرید قطعات و لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو اورجینال

با توجه به گسترش فعالیت صنایع سنگین منجمله معادن، راهسازی و عمران، بیش از گذشته شاهد به کارگیری تجهیزات مکانیکی سنگین منجمله دامپتراک هستیم چون با استفاده از چنین ماشین آلاتی، سرعت اجرای کار افزایش پیدا می کند و به میزان قابل توجهی می توان در هزینه ها صرفه جویی نمود. فروش قطعات دامپتراک کوماتسو به نحوی است که می توان بر اساس مدل ماشین و نوع قطعات، آنها را تهیه نمود.

دسته بندی اصلی قطعات و لوازم یدکی دامپتراک بر اساس طراحی آنها، متفاوت تعیین می گردد. از جمله انواع دامپتراک می توان به دامپتراک مفصلی ( کمرشکن ) و دامپتراک عقب صلب ( معمولی ) اشاره نمود. هر کدام از آنها دارای یک سری قطعات منحصر به فرد می باشند. بدین ترتیب در صورت لزوم به تعویض لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی استعلام نموده و سپس با آسودگی خاطر، قطعات اورجینال را همراه با گارانتی معتبر می توانید تهیه نمائید.

  پارت یدک راهسازی 

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()