ماشین آلات سنگین متعددی در حوزۀ اجرای عملیات عمرانی طراحی و تولید شده اند. شرکت ولوو در کشور سوئد توانسته به عنوان یکی از اولین کمپانی های معتبر موفق به ساخت انواع بیل مکانیکی، لودر، بلدوزر، غلطک و ... گردند. بنابراین متناسب با مدل های مختلف بیل که در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو را از سوی مراکز توزیع قطعات ماشین آلات راهسازی مشاهده نمائید. بیل مکانیکی از مهمترین ماشین آلاتی است که در اجرای پروژه های راهسازی، ساختمان سازی، عمرانی، معدن و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه تأمین لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو برای مالکین آن ضرورت دارد چون عوامل متعددی بر روی آسیب دیدگی برخی از قطعات بیل تأثیرگذار می باشد.

انواع لوازم یدکی زیربندی بیل مکانیکی ولوو

پارت یدک راهسازی از جمله نمایندگان معتبر در عرصۀ فروش قطعات ماشین آلات سنگین، توانسته اند امکان خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو، هیوندا، کوماتسو، کاترپیلار و ... را برای عموم مشتریان فراهم آورند. در نتیجه دارندگان چنین ماشین آلاتی، می توانند قطعات مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری استعلام نموده و سپس نسبت به خرید حضوری و یا سفارش اینترنتی اقدام نمایند. از جمله دسته بندی های اصلی قطعات بیل مکانیکی ولوو می توان به لوازم یدکی زیربندی، قطعات کابین و بازو، بوم، موتور، قطعات هیدرولیکی، کابین راننده و سیستم احتراق اشاره نمود.

هر دسته بندی متشکل از انواع قطعات ریز و درشت هستند که دارای کاربری متفاوت بوده و در کنار یکدیگر بهترین عملکرد را برای بیل مکانیکی فراهم می آورند. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو بر اساس مدل های متفاوت که از سوی کمپانی تولید می شوند، صورت می گیرد. در نتیجه هنگام خرید  قطعات بیل مکانیکی ولوو چرخ زنجیری و یا چرخ لاستیک ولوو، از طریق پارت یدک راهسازی نسبت به تطابق مدل بیل و مشخصات فنی قطعۀ فابریک اطمینان حاصل نمائید.

   پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()