لوازم یدکی لودر کوماتسو به نحوی ساخته می شوند که قابلیت تحمل بار سنگین را داشته باشند. لودر از جمله ماشین آلاتی است که کاربرد آن را می توانید در امور راهسازی، ساختمان سازی و عمران مشاهده نمائید. ضمن آنکه از وسایل نقلیۀ مهم در صنعت معدن محسوب می گردد. از موارد کاربرد لودر می توان به حمل خاک، سنگ، مصالح ساختمانی و بارگیری اشاره نمود. عمدتاً در کنار ماشین لودر از ماشین های باری دیگر همچون کامیون استفاده می شود و نقش بسزایی در تسریع فعالیت های بزرگ این چنینی دارد.

فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو در دسته بندی متفاوت منجمله قطعات لودرهای چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر صورت می پذیرد.

دلایل خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو اورجینال

بدین ترتیب متناسب با مدل ماشین آلات سنگین، می توانید از طریق پارت یدک راهسازی، لیست قیمت لوازم یدکی لودر کوماتسو را متناسب با مدل ماشین خود تهیه نمائید. دسته بندی قطعات اصلی لودرهای کوماتسو عبارتند از موتور، شاسی، سیستم های هیدرولیکی، جام و لاستیک می باشد. با توجه به ساختاری که این قطعات دارند، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند باعث آسیب دیدگی قسمت های مختلف لودر گردد. در این صورت بایستی راننده در اولین فرصت قسمت های مختلف لوازم یدکی لودر کوماتسو را بررسی نمایند و سپس متناسب با ایرادات و نقص فنی بوجود آمده، می توانید نسبت به تعویض و یا تعمیر قطعات آسیب دیده اقدام نمائید.

موتور، شاسی، سیستم هیدرولیک، چرخ و سیستم احتراق از قسمت های مهم و اساسی لودر به شمار می روند. فاکتورهای متعددی وجود دارد که می تواند عامل مستقیم بر روی آسیب دیدگی  قطعات لودر کوماتسو داشته باشد. بدین ترتیب متناسب با مدل لودر، از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی می توانید به صورت اورجینال با قیمت مناسب، کلیۀ لوازم یدکی لودر مورد نظر خود را خریداری نمائید.

   پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()