شرکت کوماتسو جزء اولین شرکت های معتبر در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین، توانسته اند موفق به طراحی بیل مکانیکی در ظرفیت و مدل های متفاوت گردند. در همین راستا، به هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، تأکید بر این می شود که منطبق بر مدل بیل این کار صورت بپذیرد. بدین ترتیب متناسب با پروژه های مختلف عمرانی و راهسازی می توان از بیل برای اجرای امور حفاری زمین، گودبرداری، حفر کانال، بارگیری مصالح ساختمانی و معدنی، جا به جایی قطعات سنگین، برش قطعات فولادی، تخریب سازه و غیره استفاده نمود. فروشگاه سرویس قطعه نیز یکی دیگر از مراکز با سابقه در حوزۀ فروش قطعات ماشین های سنگین، انواع  قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  را به صورت اورجینال به بازار عرضه می کنند.

خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل در تهران

به طور کلی متناسب با مقیاس پروژه، مهندسین از ماشین آلات با ظرفیت های مناسب استفاده می نمایند تا بدین ترتیب بتوانند مدت زمان اجرای پروژه را به حداقل برسانند. لذا در صورت آسیب دیدگی و نقص فنی بیل، می تواند برای مجریان پروژه خسارت بوجود آورد. در نتیجه در اولین فرصت بایستی، در صورت لزوم نسبت به تعویض قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اقدام نمایند. از مدل های متنوعی از بیل مکانیکی استفاده می شود و به همین دلیل متناسب با محل اجرای پروژه و ظرفیت آن، می توانید نسبت به نوع بیل تصمیم بگیرید. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در ایران مبتنی بر مدل های رایج این ماشین سنگین انجام می پذیرد.

بدین ترتیب متناسب با پروژه های مختلف می توانید نسبت به خرید قطعات ماشین آلات سنگین اقدام نمائید. از جمله مهمترین  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می توانید به لوازم یدکی موتوری، قطعات هیدرولیکی، بوش پیستون رینگ، بوش جک بالابر، بوش شاتون فوجی، بوش میل سوپاپ، بوش موتور، پتانسیومتر، پمپ شارژ هیدرولیک، پیستون آرت، پیستون ایزومی، پین جک بالابر، درب رادیاتور و ... اشاره نمود که امکان تهیۀ آنها از طریق فروشگاه سرویس قطعه فراهم می باشد.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()