لودر از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که بدون آن نمی توان هیچ پروژۀ عمرانی را آغاز نمود. با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های معتبر در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین همچون کوماتسو ژاپن توانسته اند ماشین آلات غول آسا همچون لودر را در ظرفیت و مدل های متفاوت تولید و روانۀ بازار نمایند. در نتیجۀ این اتفاق، فروش  قطعات لودر کوماتسو در بازار ایران مشاهده می شود چون از لودر در اجرای پروژه های مختلف بهره می گیرند. فروشگاه سرویس قطعه بر روی فروش لوازم یدکی ماشین های سنگین تمرکز دارند و بدین ترتیب توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان، در لیست محصولات، انواع قطعات لودر کوماتسو را عرضه نمایند.

استعلام قیمت قطعات لودر کوماتسو

در این صورت مالکین لودرهای کوماتسو، بدون دغدغه می توانند لوازم یدکی مورد نیاز ماشین را با قیمت ارزان در داخل کشور تهیه نمایند. نکتۀ طلایی و مهمی که می بایست هنگام خرید قطعات لودر کوماتسو در نظر گرفته شود، اصل بودن لوازم یدکی و تطبیق آن با قطعۀ فابریک می باشند. متناسب با پروژه های مختلف، می توان از مدل های مختلف لودر کوماتسو استفاده نمود. بدین ترتیب هنگام تأمین لوازم یدکی لودر کوماتسو بایستی به مدل ماشین توجه کنید. از جمله انواع  لوازم یدکی لودر کوماتسو  می توان به لوازم یدکی موتوری، قطعات سیستم هیدرولیک، لوازم یدکی الکترونیکی، قطعات چرخ و زیربندی و ... اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با مدل ماشین می توانید از طریق مراکز معتبر، نسبت به خرید قطعات لودر کوماتسو اصل اقدام نمائید.

با توجه به گستردگی مراکز فروش قطعات ماشین آلات سنگین، ضرورت دارد که به مراکز معتبر مراجعه نمائید چون استفاده از لوازم یدکی تقلبی و بی کیفیت می تواند خسارت وارده به ماشین را دو چندان کند. در حال حاضر از طریق فروشگاه سرویس قطعه می توانید انواع لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر کوماتسو را استعلام نموده و سفارش دهید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()