بیل مکانیکی به عنوان یکی از ماشین آلات سنگین شناخته می شود که توسط کمپانی ولوو در مدل های متفاوت طراحی و به بازار جهانی عرضه نموده اند. لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو، قطعات متعددی را شامل می شود چون این ماشین از قسمت های مختلف تشکیل شده است. موتور، زیربندی، سیستم هیدرولیک، سیل کیت، پمپ انژکتور، فیلترات و اگزوز از مهمترین دسته بندی لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو به شمار می روند. هر کدام از آنها به دلایل مختلف ممکن است دچار آسیب و نقص فنی شوند، که در این صورت نیاز به بررسی دقیق قسمت های مختلف بیل مکانیکی است. در ادامۀ مقاله با جزئیات بیشتر به معرفی برخی از انواع  لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو  خواهیم پرداخت که می توانید هر یک از آنها را به واسطۀ پارت یدک راهسازی تهیه نمائید.

تأمین لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی ولوو

پیستون موتور، رینگ موتور، سیت دود و هوا، و بوش موتور از جمله انواع قطعات موتوری بیل مکانیکی ولوو به شمار می روند که نقش بسزایی در عملکرد این ماشین دارند. عوامل متعددی منجمله گذر زمان و استفاده بیش از اندازۀ بیل مکانیکی می تواند صدمات جزئی و بیشتری را به چنین قطعاتی وارد کند. بدین ترتیب مالک چنین ماشین آلاتی، هر چه زودتر نسبت به تعویض قطعات و خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو اصل اقدام نمایند و با بازگرداندن عملکرد ماشین به حالت اولیۀ خود، می توان مانع از گسترش خسارت وارده به قسمت های دیگر بیل شد.

شارژ پمپ، بالانسر پمپ هیدرولیک، روتاری گروپ پمپ هیدرولیک و پیستون هیدرولیک از مهمترین قطعات هیدرولیک بیل مکانیکی ولوو به شمار می روند که نقش بسزایی در تسریع عملیات اجرایی بیل دارند. اگر خواستار خرید قطعات بیل مکانیکی ولوو  هستید، می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی اقدام نموده و با قیمت ارزان تهیه فرمائید.

    پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()