لوازم يدكى بلدوزر كوماتسو را می توانید در بازار ایران تهیه نمائید چون مدل های متنوعی از بلدوزرهای کوماتسو در داخل کشور، توسط برخی از افراد و شرکت ها خریداری شده است و در اجرای عملیات های عمرانی متعددی از آنها استفاده می گردد. بنابراین واردات و فروش  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بخشی از نیاز بازار ایران است و برخی از افراد نیز سرمایه گذاری و کسب و کار خود را به این حوزه اختصاص داده اند. بلدوزر جزء یکی از ماشین های اصلی در اجرای پروژه های راهسازی، عمرانی، معدن و ... به شمار می رود که باعث گردیده در لیست قطعات وارداتی کوماتسو، بگنجانند.

اهمیت سلامت لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

نحوۀ عملکرد بلدوزر به شکلی است که توسط چرخ های زنجیری بر روی زمین خزیده می شود و به سهولت می توان از مزایای این ماشین در سطوح خاکی و غیر هموار به بهترین شکل ممکن استفاده نمود. توسط بلدوزر می توان حجم گسترده ای از خاک، نخاله و متریال دیگری را جا به جا نمود. ضمن آنکه کاربری مناسبی برای شیارزنی در امور کشاورزی دارد. شرکت کوماتسو پارت در لیست ماشین آلات سنگین توانسته اند موفق به فروش انواع قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو گردند.

ریپر یا شیارزن از مهمترین قطعات بلدوزر به شمار می رود که بیشتر درگیر عملیات عمرانی است. عوامل متعددی وجود دارد که باعث می گردد، برخی از  قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  دچار آسیب دیدگی شوند. در این صورت عملکرد ماشین کاهش پیدا می کند و بدین ترتیب دارندگان چنین ماشین آلات سنگینی، در اولین فرصت می بایست نسبت به مرتفع نمودن ایرادات بلدوزر اقدام نمایند. با توجه به کارگیری بلدوزر در اجرای پروژه های راهسازی، کشاورزی و غیره، حفظ و نگهداری از لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو برای دارندگان این مدل ماشین ضرورت دارد. در حال حاضر از طریق شرکت کوماتسو پارت می توانید انواع قطعات ماشین آلات سنگین کوماتسو را به صورت اورجینال خریداری نمائید.

  شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()