لودر از شناخته شده ترین ماشین های سنگین به شمار می رود که توسط کارخانجات، شرکت ها و همچنین افراد حقیقی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در برخی از مواقع نیازمند به تأمین قطعات لودر کوماتسو می باشند چون عوامل متعددی وجود دارد که باعث خرابی و ایجاد آسیب های جدی به لوازم یدکی لودر می گردد. در این صورت راننده بایستی هر چه زودتر وضعیت قسمت های مختلف ماشین را بررسی نماید و در صورت نیاز  قطعات لودر کوماتسو  را از مراکز مطمئن تأمین نمود. از لودر برای جابه جایی، بارگیری و خاکبرداری در اجرای پروژه های مختلف استفاده می گردد. به همین دلیل حفظ و نگهداری از لودر برای دارندگان این دسته از ماشین آلات سنگین حائز اهمیت می باشد.

خرید قطعات و لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری کوماتسو

فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز در حوزۀ واردات قطعات ماشین آلات سنگین، در حال فعالیت است که در لیست محصولات، قادر به تأمین انواع قطعات لودر کوماتسو و دیگر ماشین آلات این برند شناخته شده در ایران می باشند. طراحی و تولید لودر در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب هنگام خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو، پیش از استعلام قطعه، بایستی اشاره به مدل لودر داشته باشید.

اگر یک لودر چرخ زنجیری را از نزدیک مشاهده کرده باشید، باکت بزرگ آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. بنابراین شرکت کوماتسو متناسب با نیازی که عملیات های مختلف می توانند به ماشین پر قدرتی همچون لودر داشته باشند، اقدام به طراحی و تولید لودر با ظرفیت های مختلف نموده اند. ضمن آنکه شاهد فروش   لوازم یدکی لودر کوماتسو در دسته بندی لوازم یدکی لودرهای چرخ زنجیری، لودرهای چرخ لاستیکی و بکهو لودر می باشیم. بنابراین اگر در پی تأمین قطعات لودر کوماتسو هستید، جهت اطلاع از موجود بودن قطعات، می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه استعلام نمائید.

    فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()