با توجه به کاربرد گسترده ای که ماشین آلات سنگین در اجرای پروژه های عمرانی دارد، بایستی هنگام استفاده از چنین ماشین آلاتی، نسبت به تعمیر و تعویض قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  و هر ماشین سنگین دیگری توجه داشته باشید. با توجه به اینکه برخی از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب دیدگی شود، به همین دلیل اطمینان یافتن از اصل بودن قطعات یک اقدام لازم و ضروری محسوب می گردد. فروشگاه سرویس قطعه با گردآوری این مقاله، تلاش نموده تا شما را با برخی از فاکتورهای مهم در حوزۀ خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو آشنا سازند.

خرید قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو اصل

لینک یکی از قطعات اصلی بیل مکانیکی محسوب می گردد و به زنجیری اطلاق می شود که توانسته اند از لاستیک تقویت شده با فولاد بسازند و موجب به حرکت درآوردن دستگاه می گردد. این نوع لینک در بیل های مکانیکی چرخ دار به کار برده نمی شود و تأثیر مستقیم بر روند عملکرد بیل مکانیکی چرخ زنجیری دارد. با توجه به گستردگی کاربرد چنین ماشین آلاتی، با مشاهدۀ کوچکترین اختلال فنی در عملکرد آن، بایستی به دنبال تعویض قطعات بیل مکانیکی کوماتسو باشید چون می تواند در بلند مدت باعث از کار افتادگی ماشین گردد.

فروش  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد چون بیل نیز متشکل از قسمت های مختلف منجمله قطعات زیربندی، قطعات موتور، لوازم یدکی سیستم احتراق دیزلی، سیستم برق، قطعات هیدرولیکی و غیره می باشد. از آنجایی که ممکن است عوامل متعددی همچون برخورد باکت با صخره های سنگی بزرگ به برخی از قسمت های مختلف بیل فشار وارد می کند، بنابراین بایستی نسبت به سالم بودن برخی از قسمت ها اطمینان حاصل نمود و در صورت لزوم بایستی هر چه سریع تر اقدام به تعویض قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نمائید. جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()