پارت یدک راهسازی از معتبرترین مراکز وارد کننده و توزیع کنندگان تجهیزات ماشین آلات سنگین به شمار می روند که توانسته اند بر حسب نیاز بازار جهانی ، انواع لوازم یدکی لودر ولوو ،  لوازم یدکی لودر ولوو ، لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و سایر برندهای معتبر را عرضه نمایند. با توجه به گستردگی کاربرد لودر در اجرای پروژه های سنگین راهسازی، ساختمانی و غیره حفظ و نگهداری از کلیۀ قطعات این ماشین برای راننده کار راحتی نیست. به دلایل مختلف ممکن است برخی از انواع لوازم یدکی لودر ولوو دچار آسیب شوند که باعث کندی و یا عدم عملکرد قسمت هایی از لودر گردد. در این صورت راننده بایستی توجه نسبت به معاینه فنی لودر داشته باشد.

اجزا و لوازم یدکی اصلی انواع لودر ولوو

موتور، شاسی بدنه، زیربندی، سیستم احتراق، سیستم برق و الکترونیکی برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی لودر ولوو به شمار می روند که بایستی سالم بودن آنها از سوی تعمیرکار مجرب مورد بررسی قرار گرفته شود. در صورت وجود کوچک ترین اختلال در عملکرد هر یک از قطعات، ممکن است نیاز به تعویض لوازم یدکی لودر ولوو باشد. موتور از اجزای مهم لودر به شمار می رود و به عنوان هستۀ مرکزی ماشین محسوب می گردد. بدین ترتیب بایستی جهت حفظ تعادل لودر و عملکرد آن، در مواقع لزوم تعمیرات قطعات لودر ولوو را به موقع انجام داد که فشار بیش از اندازه به سایر لوازم یدکی وارد نگردد.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت قطعات لودر ولوو بر مبنای جنس و نوع آنها تعیین می گردد. از آنجایی که بسیاری از قطعات لودر ولوو وارداتی هستند، متأسفانه شاهد نوسانات قیمت قطعات لودر ولوو در ایران هستیم. جهت دریافت لیست قیمت لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی و لودر ولوو می توانید با کادر فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

      پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()