کمپانی ولوو در کشور سوئد فعالیت حرفه ای خود را در عرصۀ طراحی و ساخت ماشین آلات سنگین آغاز نموده است و بدین ترتیب در لیست محصولات خود، انواع بیل مکانیکی، لودر، گریدر و ... را تولید نموده اند. فروش  لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو در راستای برآورده نمودن نیاز دارندگان این دسته از ماشین آلات سنگین می باشد. بیل از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که در اجرای اکثر پروژه های عمرانی به کار برده می شود و به همین دلیل حفظ عملکرد آن برای راننده حائز اهمیت است. جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو می توانید با کادر فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین می باشند.

خرید لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی ولوو در بازار تهران

 قطعات بیل مکانیکی ولوو همچون هر برند دیگری در دسته بندی متفاوت قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب به دلایل مختلف، ممکن است برخی از لوازم یدکی بیل مکانیکی دچار آسیب و نقص فنی شوند. در این صورت نیاز به بررسی بیشتر قسمت های مختلف بیل است که بتوان هر چه زودتر با تعویض لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو، مجدداً عملکرد آن را به حالت اولیه بازگردانند.

سیل رینگ کیت گیربکس، صفحه گرافیتی، شافت وسط گیربکس، هیدرو موتور، شیلنگ هیدرولیک، زنجیر کامل قفلی خشک، چرخ ایلدر، رولیک دو لب، زنجیر کامل قفلی روغنی، واشر سر سیلندر، میلنگ موتور، شاطون موتور و ... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو به شمار می روند که به دلایل مختلف ممکن است دچار مشکل فنی شوند. با عدم تعمیر به موقع آنها، فرد بایستی به دنبال تعویض قطعات بی افتد، در این صورت می توانند با اطمینان از اصل بودن قطعات بیل مکانیکی ولوو، از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی اقدام نمایند. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید لوازم یدکی اورجینال را منطبق با مدل بیل خریداری نمائید.

      پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()