یکی از بزرگ ترین مراکز در حوزۀ واردات قطعات بلدوزر کوماتسو، شرکت کوماتسو پارت است که توانسته اند سابقه ای درخشان در این حوزه بدست آورند. بلدوزر یکی دیگر از بزرگ ترین ماشین آلات سنگین به شمار می رود که در برخی از صنایع بسیار کاربردی و حائز اهمیت می باشد. بلدوزر دارای تیغۀ فولادی بزرگی در قسمت جلوی خود می باشد که قابلیت جا به جایی حجم زیادی خاک، شن و سایر مصالح ساختمانی و معدنی را دارد. فروش قطعات بلدوزر کوماتسو در سطح بازار مشهود است چون بلدوزر نیز همانند هر ماشین دیگری به دلایل مختلف دچار آسیب و نقص فنی می شوند. بنابراین بایستی قطعات بلدوزر کوماتسو را تأمین نمود تا بتوان عملکرد اولیۀ آن را بازگرداند. لازم به ذکر است که اصل بودن قطعات بر روی دوام و عملکرد ماشین تأثیرگذار می باشد.

خرید انواع قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال با قیمت ارزان

بلدوزر متشکل از انواع قطعات ریز و درشتی است که هر کدام از آنها قسمت های مختلف آن را تشکیل می دهند. در نتیجه به دلایل مختلف، ممکن است فشارهای وارده به خود را تحمل ننموده و دچار نقص فنی گردند. کابین و زیربندی از جمله قسمت های اصلی بلدوزر به شمار می روند که دارای لوازم یدکی متعددی هستند. برای خرید قطعات بلدوزر کوماتسو بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید که دارای سابقۀ طولانی در این عرصه باشند و با اطمینان خاطر، قطعات اورجینال را خریداری نمائید.

با توجه به وارداتی بودن اکثر لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، قیمت آنها در سطح بازار متغیر است. با وجود نوسانات قیمت بلدوزر کوماتسو، ممکن است برخی از افراد سودجو هم قیمت قطعات اورجینال، لوازم یدکی فیک و بی کیفیت را به فروش برسانند. شرکت کوماتسو پارت با توجه به تجربیات فراوانی که در حوزۀ فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو ، کاترپیلار، هیوندا و ... دارند، می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

  شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()