لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو متشکل از قطعات متنوعی می باشند که عملکرد اصلی ماشین را تعریف می کند. بلدوزر یکی دیگر از ماشین آلات سنگینی است که توسط کمپانی کوماتسو تولید شده و در دسترسی صاحبان صنایع کوچک و بزرگ قرار گرفته می شود. طراحی   لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به نحوی است که توسط این نوع ماشین می توان حجم قابل توجهی خاک و مصالح ساختمانی را جا به جا نمود. علاوه بر آنکه امکان خاکبرداری توسط این ماشین به راحتی قابل انجام می باشد. به دلایل مختلف، برخی از مواقع رانندگان چنین ماشین آلاتی نیاز به خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو دارند، بدین وسیله بتوانند قسمت های معیوب و آسیب دیدۀ آن را مرتفع سازند. پارت یدک راهسازی دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ واردات و فروش تجهیزات ماشین آلات راهسازی می باشند که امکان تأمین قطعات اورجینال را برای مشتریان فراهم نموده اند.

معرفی برخی از انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بر مبنای مدل های این ماشین در داخل کشور صورت می پذیرد. بنابراین در چنین لیستی می توانید شاهد عرضۀ انواع قطعات بلدوزر چرخ زنجیری کوماتسو و لوازم یدکی بلدوزر چرخ لاستیکی کوماتسو باشید. انواع فیلترات بلدوزر (فیلتر روغن، فیلتر هواکش، فیلتر گیربکس و ...)، بلبرینگ، فشنگی حرارت آب، چراغ های خطر، پمپ مادر، قطعات پمپ هیدرولیکی، درایر، قطعات زیربندی، فنر موجی گیربکس، دنده های درون گیربکس، شیر کنترل، فشنگی حرارت و ... برخی از انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به شمار می روند که مبتنی بر مدل ماشین می توان آنها را خریداری نمود.

جهت تأمین  قطعات بلدوزر کوماتسو  اورجینال می توانید از طریق دفتر فروش پارت یدک راهسازی، استعلام نموده و در نهایت مبتنی بر مدل بلدوزر، با اطمینان خاطر می توانید قطعات اورجینال خریداری نمائید. لازم به ذکر است که قیمت لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در سطح بازار ثبات ندارد و به همین دلیل مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده را به شما پیشنهاد می دهیم.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()