لودر کوماتسو مدل wa470، از سوی کمپانی و مجموعه های مختلف خریداری می شود. بدین ترتیب بتوانند مدت زمان اجرای پروژه های عمرانی را کاهش دهند. در ادامۀ پست به معرفی برخی از انواع لوازم يدكى لودر كوماتسو wa470 می پردازیم، تا بیشتر با این مدل لودر آشنا شوید. لودر کوماتسو wa470 دارای موتور S6D125-1، وزن تقریبی 21845 کیلوگرم، طول 845 متر و ارتفاع 395 متر می باشد که البته حداکثر ارتفاع تخلیۀ این لودر بالغ بر 295 متر می باشد و ظرفیت باکت آن برابر با 9.3 متر مکعب می باشد. در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو wa470 می توانید با کارشناسان فروش شرکت کوماتسو پارت تماس بگیرید و از موجود بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید.

آشنایی با انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو wa470

گاردان کامل، پمپ گیربکس، صفحه گرافیت داخل گیربکس، رادیاتور، منبع آب، شلنگ آب رادیاتور، فیلتر هواکش بیرونی و درونی، فیلتر روغن، فشنگی حرارت، مخزن آب، ناخن، چراغ خطر و ... از جمله انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو wa470 به شمار می روند که عوامل متعددی می توانند باعث آسیب دیدگی آنها شود. بنابراین اگر با مشکل و نقص فنی برای لودر رو به رو شدید، بایستی نسبت به تعمیر و مرتفع نمودن آنها هر چه زودتر اقدام نمائید. اگر لوازم یدکی لودر کوماتسو wa470 دچار آسیب شده باشند، بررسی وضعیت عملکرد قسمت های مختلف لودر بیش از هر کار دیگری حائز اهمیت می باشد.

از لودر wa470 به منظور اجرای عملیات عمرانی، ساختمانی، سدسازی، راهسازی و غیره استفاده می شود. با استفاده از آن می توان در مدت زمان اندک، حجم قابل توجهی خاک را جا به جا نمود. بنابراین آسیب دیدگی لودر در برخی از مواقع می تواند باعث توقف اجرای پروژه گردد. در صورت لزوم به خرید قطعات لودر کوماتسو wa470 می توانید با دفتر فروش شرکت کوماتسو پارت تماس حاصل فرمائید و همراه با گارانتی خرید خود را انجام دهید.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()