لودر به عنوان یکی از مهمترین ماشین آلات سنگین به شمار می رود که کاربرد آن را می توان در تمامی پروژه های عمرانی، ساختمان سازی، معدن و غیره مشاهده نمود. سالم بودن قطعات لودر کوماتسو نقش مؤثر بر روی عملکرد آن دارد و بدین ترتیب افرادی که مالک لودرهای کوماتسو ژاپن هستند، بایستی نسبت به این مسئله توجه و دقت لازم را داشته باشند.

همانطور که می دانید، هر یک از قسمت های لودر، متشکل از انواع قطعات ریز و درشت هستند، به منظور انجام فعالیت خاص مورد استفاده قرار گرفته شده اند. در همین راستا شاهد فروش قطعات لودر کوماتسو در سطح بازار هستیم. فروشگاه سرویس قطعه با سال ها کسب تجربه توانسته اند موفق به واردات و پخش انواع قطعات لودر کوماتسو گردند.

خرید قطعات لودرهای چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی کوماتسو

لوازم یدکی لودر کوماتسو نیز در دسته بندی های اصلی همچون قطعات موتور، لوازم یدکی شاسی، قطعات چرخ، لوازم یدکی هیدرولیکی، قطعات زیربندی و ... گنجانده می شوند. به دلایل و عوامل مختلف، امکان بروز آسیب برای هر کدام از قطعات لودر کوماتسو وجود دارد که بایستی مورد توجه افراد قرار گرفته شود. شرکت کوماتسو، ماشین لودر را در مدل های متفاوت منجمله لودر چرخ زنجیری، لودر چرخ لاستیکی و بکهو لودر تولید نموده اند و در دسترس صاحبان کسب و کار قرار داده اند.

بدین ترتیب هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو بایستی مدل لودر در نظر گرفته شود. ممکن است برخی از افراد تصور اشتباهی از این داشته باشند که کلیۀ لودرهای یک برند دارای قطعات یکسان و مشابه هستند که این چنین نیست. بنابراین بایستی استعلام موجودیت و قیمت قطعات لودر کوماتسو را بایستی بر اساس مدل لودر و مشخصات فنی لوازم یدکی فابریک انجام دهید. جهت سفارش انواع   لوازم یدکی لودر کوماتسو  اصل می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام نمائید.

   فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()