گریدر از کاربردی ترین ماشین آلات راهسازی به شمار می رود که مصارف خاص خود را دارد. قطعات گريدر كوماتسو به نحوی طراحی شده است که قابلیت به کارگیری برای تسطیح و شیب سازی جاده و یک بستر خاکریز را دارد. به همین دلیل در اکثر پروژه های عمرانی شاهد به کارگیری گریدر کوماتسو در مدل های متفاوت هستیم. فروش قطعات گریدر کوماتسو و  قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نیز در سطح بازار، به همین منظور انجام می پذیرد.

خرید قطعات انواع گریدر کوماتسو

با توجه به ساختار مکانیکی گریدر، عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی برخی از لوازم یدکی گریدر کوماتسو می گردد که راننده بایستی وضعیت سلامت چنین قطعاتی را چک نماید. شرکت کوماتسو پارت بر حسب نیاز بازار و مدل های گریدر کوماتسو که توسط شرکت های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، توانسته اند موفق به فروش انواع قطعات گریدر کوماتسو مدل های GD605، GD705، GD661، GD655، 6D663 و 6D705 گردند.

بنابراین دارندگان این مدل ماشین آلات سنگین، می توانند در صورت لزوم به خرید قطعات گریدر کوماتسو، به مراکز عرضه کنندۀ لوازم یدکی چنین ماشین آلاتی مراجعه نمائید. از جمله انواع قطعات و لوازم یدکی گریدر گوماتسو می توان به باکت یا سطل، تیغه قابل تنظیم، دو محور عقب سنگین، محور جلوی سنگین، قاب اصلی، قاب کششی، کابین، شیشه باز جلو و عقب، مخزن سوخت و هیدرولیک، موتور، ریپر یا چاک دهنده، سیلندر باکت و ... اشاره نمود.

با توجه به کاربرد گسترده ای که گریدر در اجرای پروژه های عمرانی دارد، هم اکنون متناسب با نوع لوازم یدکی آسیب دیده، نسبت به خرید قطعات گریدر کوماتسو اورجینال تصمیم بگیرید. قیمت قطعات گریدر کوماتسو بر اساس فاکتورهای مهم تعیین می گردد که می توان به نوع آنها اشاره نمود. با توجه به گستردگی کاربرد گریدر، حفظ و نگهداری آن برای راننده ماشین حائز اهمیت می باشد. جهت دریافت لیست قیمت فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و قطعات گریدر کوماتسو می توانید با کادر فروش شرکت کوماتسو پارت تماس بگیرید.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()