قطعات بیل مکانیکی کوماتسو شامل اجزای مختلفی است که دلایل متعددی باعث آسیب دیدگی آنها می شود. بیل مکانیکی جزء یکی از کاربردی ترین ماشین های سنگین محسوب می گردد که به کارگیری آن در اکثر پروژه های عمرانی، راهسازی، ساختمان سازی و صنعت معدن مشهود می باشد. بدیهی است، برخی از قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو دچار فرسودگی و نقص فنی گردد. در این صورت بایستی یک تعمیرکار قسمت های مختلف بیل را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

در صورت لزوم به تعویض لوازم یدکی، نسبت به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به مراکز معتبر منجمله شرکت کوماتسو پارت مراجعه نمایند.

خرید لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال در بازار

قطعاً از این موضوع مهم آگاه هستید، تأمین انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو نیاز به دقت دارد چون در سطح بازار، قطعات فیک و بی کیفیت نیز عرضه می شود. با خرید قطعات تقلبی و استفاده از آنها درون بیل، می تواند پیش از موعد، مجدداً دچار شکستگی و آسیب گردد. بنابراین بایستی دقت زیادی در خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل داشته باشید. بیل مکانیکی به دلیل بازوی مفصلی خاص و منحصر به فردی که از آن برخوردار است، از مزایا و قابلیت های آن، برای حفاری عمیق زمین، عملیات های لوله کشی گاز و آب، گودبرداری زمین، لایروبی رودخانه، باز کردن جاده از سنگ، برش قطعات فلزی و غیره استفاده می نمایند.

در همین راستا، گفته می شود که عوامل متعددی منجمله فرسودگی، فشار بی مورد به قسمت های مختلف بیل و جا به جایی خاک بیش از ظرفیت و قدرت موتور منجر به آسیب برخی از لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می گردد. در این صورت رانندۀ چنین ماشین آلات سنگینی، بایستی به بررسی قیمت های مختلف بیل پرداخته و در صورت لزوم، اقدام به تعمیر بیل مکانیکی نموده و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال را جایگزین نمایند. جهت تأمین انواع قطعات ماشین های راهسازی، می توانید از طریق شرکت کوماتسو پارت اقدام نمائید.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()