بلدوزر به عنوان یکی از ماشین آلات راهسازی است که می توانید در اجرای اکثر عملیات های ساختمانی و عمرانی کاربرد آن را مشاهده نمائید. قطعات بلدوزر کوماتسو نسبت به سایر ماشین آلات سنگین خاص طراحی شده است چون تجهیز به یک تیغه در قسمت جلویی است. این ماشین مجهز به دو بخش تراکتور و تیغه می باشد که با استفاده از یک سیستم قاب به قسمت تراکتور متصل می شود. با بلدوزر، بیشتری مسافتی که می توان خاک را جا به جا نمود، حدود 8 الی 100 متر می باشد. در صورت نیاز به استعلام و خرید قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید با دفتر فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

تأمین انواع قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در عرصۀ فروش تجهیزات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و سایر ماشین آلات راهسازی فعالیت دارند. بدین ترتیب می توانند شما را در مسیر خرید انواع قطعات بلدوزر کوماتسو با ظرفیت های کوچک، متوسط و بزرگ همراهی کنند. با توجه به نوع کاربری که بلدوزر در پروژه های مختلف می تواند داشته باشد، می توان مناسب ترین تیغه را انتخاب و بلدوزر را بدان تجهیز نمود. دسته بندی فروش قطعات بلدوزر عبارتند از بلدوزر چرخ زنجیری و بلدوزر چرخ لاستیکی می باشد.

بدین ترتیب متناسب با پروژه هایی که در اختیار دارید، می توانید نسبت به تأمین بلدوزر مناسب اقدام نمائید. بدیهی است که برخی از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو حین فعالیت دچار آسیب دیدگی شوند و این مسئله باعث توقف ادامۀ پروژه گردد. جهت جلوگیری از این اتفاق، تأمین و جایگزین نمودن لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل یک کار ضروری است.

بدیهی است که با تعمیر و یا تعویض قطعات بلدوزر، می توان مانع از توقف یک پروژه گشت و هزینه های سنگین شد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق در خصوص قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید با واحد فروش سرویس قطعه تماس گرفته و استعلام نمائید.

   فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()