بلدوزر از دیگر ماشین آلات سنگینی است که توسط شرکت کوماتسو با ظرفیت های مختلف ساخته شده و در دسترس صاحبان مشاغل قرار گرفته می شود. بدین ترتیب فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در لیست قطعات ماشین آلات راهسازی مشاهده می گردد. با توجه به کاربرد گستردۀ ماشین بلدوزر در اجرای پروژه های عمرانی، مالکین چنین ماشین آلاتی در برخی از مواقع نیاز به خرید  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل دارند. پارت یدک راهسازی در ایران توانسته موفق به واردات و فروش قطعات انواع بلدوزر کوماتسو و دیگر ماشین آلات سنگین گردند.

سفارش لوازم یدکی انواع بلدوزر کوماتسو

از جمله انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می توان به ریپر و تیغه اشاره نمود. در واقع ریپر با عنوان شیارزن شناخته می شود که در قسمت پشت بلدوزر قرار می گیرد و می تواند به صورت تک ساق و یا چند ساق باشد. عمدتاً حهت شیار زدن های سنگین می توان از مدل تک ساق آن استفاده نمود. بدین ترتیب مجهز به قلم هایی از جنس فولاد تنگستندار است. تأمین لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به صورت اورجینال باعث بازگرداندن عملکرد ماشین می شود.

با به کارگیری قطعۀ شیارزن صخره می توان سطح زمین را به سنگ ریزه و قطعات کوچک تقسیم نمود و بدین ترتیب جا به جایی آنها را راحت تر از قبل کرد. فاکتور مهم و اساسی که در خصوص خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو وجود دارد، تطبیق مشخصات فنی قطعۀ فابریک و مدل بلدوزر می باشد. جهت جا به جایی مصالح، نخاله های ساختمانی، موانع و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. در صورت نیاز به خرید انواع قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید با کادر فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس گرفته و پس از استعلام با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال خریداری نمائید.

     پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()