قطعات بیل مکانیکی هیوندا کدامند و چه نقشی در عملکرد بیل مکانیکی دارند؟ از جمله پرسش هایی است که افراد پیش از خرید بیل مکانیکی و استفاده، با آن رو به رو می شوند. شاهد فروش قطعات بیل مکانیکی هیوندا در سطح بازار هستیم و نکتۀ مهمی که قصد داریم در این مقاله بدان اشاره نمائیم، این است که برخی از انواع قطعات این نوع ماشین به عنوان لوازم یدکی عمومی در مدل های مختلف آن نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند ولی انواع  قطعات بیل مکانیکی هیوندا  وجود دارند به عنوان لوازم یدکی اختصاصی در مدل های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا از فروشگاه سرویس قطعه، بایستی به مدل بیل اشاره نمائید.

موارد کاربرد قطعات بیل مکانیکی هیوندا

مهمترین مشخصۀ بیل مکانیکی، تجهیز بودن به بازوی مفصلی است که قابلیت حفاری و گودبرداری عمیق خودرو را برای اپراتور دستگاه فراهم می آورد. بیل مکانیکی شامل انواع قطعات ریز و درشت است که هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت خاص مورد استفاده قرار گرفته می شوند. قطعات زیربندی بیل مکانیکی هیوندا شامل شاسی، دنده اسپراکت، یوک زنجیر، کفشک، غلطک، انواع ایدلر و پیچ و مهره زیربندی می باشند. مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین در لیست لوازم یدکی که عرضه می نمایند، فروش قطعات بیل مکانیکی هیوندا را مشاهده نمائید.

قطعات زیربرندی در بخش زیرین بیل قرار گرفته می شوند و متشکل از انواع لوازم یدکی متحرک است. لینک نیز از دیگر انواع  لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا  است که به نوعی زنجیر گفته می شود که از جنس لاستیک تقویت شده با فولاد تولید می کنند. شاسی به محل اتصال لینک ها به زیربندی اطلاق می شود و دارای عملکردی همچون محور دارد. در صورت نیاز به خرید استعلام قیمت قطعات بیل مکانیکی هیوندا می توانید با واحد فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

   فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()