قطعات لودر کوماتسو به نحوی طراحی شده اند که امکان جا به جایی حجم زیادی از خاک را فراهم می آورند. لودر متشکل از بازویهای بالا است که امکان اتصال ضمائم کم مصرف بر روی آنها وجود دارد. از مزایای لودر در اجرای پروژه هایی همچون ساختمان سازی، کشاورزی، برف روبی، استخراج در معادن و همچنین راهسازی اشاره نمود. علاوه بر آنکه یکی از ماشین آلات اصلی در عملیات های سدسازی و پل سازی به شمار می رود. بدیهی است، خرید  قطعات لودر کوماتسو اصل برای دارندگان این برند، حائز اهمیت باشد. در حال حاضر امکان تأمین انواع لوازم یدکی لودرهای کوماتسو از طریق فروشگاه سرویس قطعه فراهم می باشد.

مرکز فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو

اگر انتخاب مدل لودر کوماتسو را به درستی انجام داده باشید، برای مدت زمان طولانی می توانید از مزایای آن بهره مند گردید. با این حال عوامل متعددی وجود دارد که باعث مستهلک شدن و آسیب دیدگی قطعات لودر کوماتسو می گردد. در نتیجۀ این اتفاق، بایستی رانندۀ لودر، نسبت به تعویض لوازم یدکی لودر کوماتسو هر چه سریع تر اقدام نماید چون استفاده از لودر با نقص فنی، می تواند صدمات وارده را دو چندان نماید.

با توجه به گستردگی مراکز فروش قطعات لودر کوماتسو، بایستی نسبت به اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید. از دسته بندی اصلی محصولات لودر کوماتسو می توان به لودرهای چرخ زنجیری، لودر چرخ لاستیک و بکهو لودر اشاره نمود که با ظرفیت های کم، متوسط و بزرگ ساخته شده اند. در نتیجه هنگام خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو ، بایستی به مدل آن و مشخصات فنی قطعۀ مورد نظر اشاره نمائید. عمدتاً جهت تأمین قطعات ماشین آلات راهسازی، توصیۀ ما بر این است که به مراکز معتبر و با سابقه مراجعه نمائید. تنوع قطعات لودر بسیار است، در نتیجه قیمت قطعات لودر کوماتسو را می توانید از طریق کادر فروش سرویس قطعه استعلام نمائید.

    فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()