بلدوزر از جمله ماشین هایی است که کاربرد آن را در برخی از پروژه های عمرانی، کشاورزی و ساخت و ساز ملاحظه نموده اید. طراحی متفاوتی نسبت به ماشین آلات لودر، تراکتور و گریدر دارد. در واقع شرکت کوماتسو با بهره گیری از لوازم یدکی مخصوص، بلدوزر را تولید و روانۀ بازار نموده است. فروش قطعات بلدوزر کوماتسو در سطح کشورهایی که از بلدوزرهای کوماتسو استفاده می کنند، مشاهده می شود. قطعات بلدوزر کوماتسو بر اساس مدل ماشین، ممکن است دارای مشخصات فنی متفاوت باشند که این مسئله به خریدار هشدار می دهد که هنگام خرید لوازم یدکی ماشین آلات سنگین به این نکتۀ مهم توجه داشته باشند. فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از مراکز عرضۀ قطعات ماشین های سنگین، قادر به تأمین انواع قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال در ایران می باشند.

اهمیت خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل

دسته بندی فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو عبارتند از قطعات بلدوزر چرخ زنجیری و قطعات بلدوزر چرخ لاستیکی با ظرفیت های مختلف می باشند. بدیهی است هنگام سفارش و استعلام قطعات بلدوزر کوماتسو، مدل ماشین مطرح گردد. از نظر سیستم کنترل تیغه نیز ماشین بلدوزر در دو نوع کنترل کابلی و کنترل هیدرولیکی ساخته شده است. بدین ترتیب توصیه بر این داریم که جهت تأمین انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بایستی مشخصات فنی قطعات به طور دقیق بررسی گردد.

اویل پمپ موتور، استارت کامل موتور گیربکس، پمپ حرکت، پمپ حرکت دو طبقه، پمپ فرمان، پمپ گازوئیل کش، پمپ هیدرولیک، پیچ و مهره کفشک، پیستون موتور، توربو شارژ کامل، چرخ کامل یا ایدلر و ... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که هنگام خرید هر یک از آنها، تطبیق مشخصات فنی آنها را با قطعات فابریک آسیب دیده انجام دهید. در صورت نیاز به دریافت لیست قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید با واحد فروش سرویس قطعه تماس بگیرید.

   فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()