قطعات بلدوزر کوماتسو قسمت های اصلی این ماشین را تشکیل می دهند. ماشین های بلدوزر به دلیل شیوۀ طراحی که از آن برخوردار است، به عنوان یکی از ماشین آلات سنگین راهسازی و عمرانی به شمار می روند که در حوزۀ کشاورزی و ساختمان سازی نیز کاربرد آنها مشهود می باشد. با توجه به گستردگی کاربرد چنین ماشین های سنگینی، فروش قطعات بلدوزر کوماتسو در لیست تجهیزات ماشین های راهسازی عرضه می شوند. فروشگاه سرویس قطعه نیز با واردات و فروش قطعات بلدوزر کوماتسو و دیگر ماشین آلات سنگین سهم عظیمی در صنعت عمرانی و اجرای موفقیت آمیز پروژه های این چنینی داشته باشد.

خرید لوازم یدکی و قطعات بلدوزر کوماتسو در تهران  

در گذشته جهت انجام پروژه های سنگین این چنینی نیاز به استفاده از نیروی انسانی متعدد بود ولی سال های متوالی است که با به کارگیری ماشین های عمرانی همچون بلدوزر، بیل مکانیکی، لودر، جرثقیل و ... توانسته اجرای چنین پروژه هایی را تسریع ببخشند. در نتیجه تأمین قطعات بلدوزر کوماتسو اصل برای دارندگان مدل های متفاوت این ماشین حائز اهمیت است و مانع از توقف اجرای پروژه ها می گردد.

ریپرها، درایو نهایی، کابین راننده، چرخ ها، موتور، قاب فشار دهنده و تیعه از جمله اجزاء و قطعات اصلی بلدوزر کوماتسو به شمار می روند که شامل لوازم یدکی متعددی می باشند. حفظ و نگهداری هر کدام از قطعات بلدوزر کوماتسو بر نحوۀ عملکرد ماشین مؤثر خواهد بود.

در زمان خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بایستی اطلاعات جامع در خصوص مشخصات فنی ماشین داشته باشید چون توسط این کمپانی معتبر، انواع بلدوزر خزنده یا چرخ زنجیری، بلدوزر چرخ دار و مینی بلدوزر با ظرفیت های متفاوت تولید و به بازار جهانی عرضه شده اند. هنگام تأمین لوازم یدکی و قطعات بلدوزر کوماتسو از اصل بودن و تطابق مشخصات فنی آن با قطعۀ فابریک بلدوزر اطمینان حاصل نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش اینترنتی انواع قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید با فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید.

   فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()