بلدوزر یکی از ماشین های سنگین پرکاربرد در اجرای پروژه های عمرانی محسوب می گردد که دارای یک سری قطعات منحصر به فرد می باشند. لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در پی به کارگیری این ماشین از سوی شرکت ها و مؤسسات مختلف صورت می پذیرد. این نوع ماشین سنگین دارای تیغه فولادی بزرگ در قسمت جلوی ماشین می باشد که امکان جا به جایی حجم زیادی خاک، شن و ماسه را فراهم می آورد. فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در لیست قطعات ماشین آلات سنگین که توسط پارت یدک راهسازی عرضه می گردد، قابل دسترس می باشد.

خرید لوازم یدکی موتوری و زیربندی بلدوزر کوماتسو

از مزایای بلدوزر در اجرای برخی از عملیات های عمرانی بهره گرفته می شود و به همین دلیل ممکن است حین استفاده از آن، برخی از قطعات بلدوزر کوماتسو دچار آسیب دیدگی شوند که بایستی نسبت به تعمیر آنها هر چه سریع تر اقدام نمایند. لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، قطعات متعددی را شامل می شود که می توان به ابزار تیغه و ریپر بلدوزر، فیلتر روغن سطلی موتور، فیلتر هواکش، انواع بلبرینگ چرخ، فشنگی حرارتی، فیلتر گیربکس، زنجیر کامل، ناخن، دنده اسپراکت و ... اشاره نمود.

هر کدام از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو  دارای قابلیت هایی متفاوتی هستند که در طراحی این ماشین به کار برده می شوند. در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، در نظر گرفتن مدل و مشخصات فنی آنها حائز اهمیت می باشد. به عنوان مثال فشنگی حرارت آب به عنوان سیستم متعادل کنندۀ دما در موتور به کار برده می شود. بنابراین آسیب دیدگی این قطعه، می تواند تعادل گرما و حرارت میان اجزای موتور را برهم زند. در نتیجه حفظ و نگهداری بلدوزر حائز اهمیت می باشد چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد آن دارد. جهت خرید لوازم یدکی بلدوز کوماتسو می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس گرفته و قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال مورد نیاز خود را سفارش دهید.

   پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()