قطعات بیل مکانیکی کوماتسو از دیگر دسته بندی های اصلی لوازم یدکی ماشین های سنگین به شمار می رود. قطعاً تا کنون کاربرد بیل مکانیکی با برندهای مختلف را در سطح کشور، هنگام اجرای پروژه های عمرانی مختلف ملاحظه نموده اید چون قابلیت به کارگیری از آن در عملیات های سنگین فراهم می باشد.

کمپانی کوماتسو با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، توانستند موفق به تولید بیل با ظرفیت های مختلف گردند که متناسب با حجم کاری که در عملیات های مختلف وجود دارد، بتوانند مناسب ترین بیل مکانیکی را خریداری نمایند. با این تفاسیر هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو بایستی به طور دقیق، بر اساس مدل بیل و مشخصات فنی قطعه، لوازم یدکی مورد نظر را خریداری نمائید. جهت اطلاع از موجودیت انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو بر اساس مدل بیل، می توانید با  واحد فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ژاپن

به دلیل طراحی خاصی که بیل مکانیکی دارد، از آن برای امور خاکبرداری، حفاری کانال، لایروبی و جابجایی کنده های درختان بهره گرفته می شود. در عین حال با خرید برخی از  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  همچون قیچی فلزبر، ریپر، دمپر، چکش و ... می توان کاربری این ماشین را دو چندان نموده و جهت برش ورق فلزی و همچنین تخریب سازه های بتنی استفاده نمود.

در حال حاضر توسط برخی از مراکز توزیع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو امکان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی PC200-5, PC200-6 , PC2007 و ... برای مالکین فراهم می باشد. بدین ترتیب نیاز نیست که نگران چگونگی تأمین قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو باشید چون برخی از مراکز به صورت کاملاً تخصصی، سال های متوالی است که در این حوزه فعالیت می کنند. فروشگاه سرویس قطعه از جمله مراکزی است که در طول فعالیت حرفه ای، توانسته اند بیش از گذشته رضایت مندی مشتریان را در اقصی نقاط کشور کسب نمایند.

   فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()