قطعات بلدوزر کوماتسو به نحوی ساخته می شوند که قدرت لازم برای تحمل فشارهای وارده را داشته باشند. شرکت کوماتسو ژاپن در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته موفق به طراحی و ساخت انواع بلدوزر در مدل های d155a-1، D375، D355، D65 و ... گردند. بنابراین در زمان خرید قطعات بلدوزر کوماتسو ، بایستی مشخصات فنی آن قطعه را بررسی نموده و به صورت اورجینال آن را تهیه نمائید. فروشگاه سرویس قطعه از جمله مراکز عرضه کنندۀ لوازم یدکی ماشین های سنگین کوماتسو و دیگر برندهای معروف فعالیت دارند.

خرید قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال و استعلام قیمت

تعدد قطعات و لوازم یدکی که در طراحی و ساخت ماشین بلدوزر کوماتسو به کار برده می شود، بسیار است. بوش موتور، پیستون موتور، رینگ موتور، بلوک سیلندر، سرسیلندر موتور، میل لنگ موتور، واتر پمپ موتور، واشر سرسیلندر، کارتلا موتور، پروانه موتور،کاسه نمد سر و ته میل لنگ، رادیاتور بلدوزر، منیفولد هوا، یاتاقان ثابت و متحرک و ... برخی از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو به شمار می روند که وظایف خاصی را پوشش می دهند.

بدین ترتیب بروز کوچکترین ایراد و نقص فنی برای آنها، می تواند باعث توقف عملکرد این ماشین گردد. بنابراین هر چه سریع تر نسبت  به تعمیر آنها بایستی اقداماتی انجام داد. به عبارتی ممکن است نیاز به تعویض و خرید قطعات بلدوزر کوماتسو داشته باشید. با تعویض به موقع  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو  می توانید، مجدداً عملکرد آن را بازگردانید و به نوعی مانع از آسیب دیدگی و نقص فنی برای دیگر قطعات بلدوزر کوماتشو شوید.

به دلیل وارداتی بودن لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو در سطح بازار ثبات ندارد. ضمن آنکه متأسفانه شاهد عرضۀ انواع قطعات فیک در سطح بازار هستیم که باعث ایجاد عدم اعتماد میان مشتریان گردد. از این رو جهت خرید قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان فروش سرویس قطعه تماس حاصل نموده و آنها را به صورت حضوری و یا غیر حضوری تهیه نمائید.

    فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()